Buenos Aires & Patagonië

Hallo reisgenoten!

Eind oktober ben ik afgestudeerd (organisatiepsychologie) en wil dan voor ik ga werken op reis!! Na een eerder bezoek aan Perú (en Bolivia) laat dit continent me niet los. Salsamuziek luisteren, salsa dansen in Nederland is een leuk alternatief om in die stemming te komen, maar haalt t lang niet!

Helaas hebben vriendinnen geen tijd of zijn net op reis geweest. Lijkt me leuk om eens te kijken of ik op deze manier iemand tegenkom die (deels) dezelfde plannen en interesses heeft!

Ik wil graag naar Buenos Aires. De cultuur in, het goede leven leven en nieuwe plaatsen en mensen ontdekken. Ook lijkt Patagonië me 1 van de mooiste stukken van de aarde, naar Zuid-Argentinië/Chili wil ik graag afreizen (per bus, of vliegtuig?).

Hoelang? Ik zit te denken over ongeveer 2 maanden. In januari zal ik waarschijnlijk starten met werken, dus ergens eind okt tot eind dec zal 't worden…

Als dit plan je aanspreekt of je wilt contact opnemen, kun je mailen ([EMAIL=“margrietsnelder@hotmail.com”]margrietsnelder@hotmail.com) of hyven: margriet12.hyves.nl

Hasta la vista! Margriet