Hoi!
ik ben Lois van den Berg, een 16-jarig meisje die klaar is met het saaie leven in Nederland en op zoek is naar avontuur.
samen met een vriendin, Marith wil ik vrijwilligerswerk doen. we hebben nog geen idee waar, hoe of wat. het enige dat we weten is dat het ons gaat lukken!
het liefste willen we iets met kinderen doen, en het interessantst lijkt mij de kinderen helpen die het enorm zwaar hebben gehad in hun leven.
we hebben samen veel plannen gehad, zoals samen studeren in Amerika. we zijn er allebei al eens op vakantie geweest en waren meteen verliefd op het land! maar aangezien dat veelste duur zou worden, bedachten we dat we konden reizen. het liefst zo lang mogelijk. maar hetzelfde probleem was nog steeds aanwezig: Amerika was gewoon verreweg boven ons budget. dan maar een ander land. als eerste kwam Australie natuurlijk in ons op, zoveel jongeren die dat doen. maar nog steeds: te duur. en om de een of andere reden sprak australie mij minder aan dan Marith. dus gingen we kijken naar andere opties. Thailand was de meest geliefde onder ons. en toen is er op de een of andere manier het idee bij ons ingeslopen om vrijwilligerswerk te doen. niet lang, voor een paar maanden, en dan willen we erna gaan reizen. super idee vonden, en vinden wij nog steeds! maar nu twijfelen we weer over het land, en aangezien mijn ouders er niet zo in lijken te geloven, raak ik nog meer getriggerd om dit te laten lukken! WIJ GAAN DIT DOEN!
Hoi Lois,
Welkom op wereldwijzer,
Hebben jullie al het vrijwilligersforum al ontdekt hier op wereldwijzer?
Als je hier aanklikt kom je op deze forum uit.
Nu Thailand is een geweldig land om naar toe te reizen,kan het weten omdat ik er al 31 jaar kom.
Moest je eventueel vragen hebben over Thailand,voel je vrij om een berichtje te posten in het reiscafe van het Thailandforum. hier aanklikken
suc6 nog in al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam.
1 like
Heel erg bedankt! ja, ik zal het in gedachten houden als ik vragen heb~!