reisgenootje gezocht, Thailand, Cambodja en omgeving

Hallo,
Mijn naam is Jorien de Bloois, ik ben 17 jaar en zit in mijn examenjaar van de havo. (eind augustus 2010 wordt ik 18)
Halverwege juni 2010 wil ik graag richting Thailand/Cambodja en omgeving voor ongeveer 2 maanden, om me bezig te houden met het vermaken van weeskinderen en/of arme kinderen.
Ik zou het heel leuk vinden om voor wat afleidingen te zorgen voor de kinderen in een weeshuis. Bijvoorbeeld door voetbal toernooitjes te organiseren (speel zelf ook voetbal), en allerlei andere spelletjes. Engelse lessen geven is voor mij ook een uitdaging. Kortom ik ben iemand die me echt ergens voor wil inzetten. Ik heb helaas geen ervaring met de culturen in die omgeving en voor de klas staan, maar goed eens moet de eerste keer zijn. Na een tijdje werken in een weeshuis zou ik ook nog graag een paar weken rondreizen en veel nieuwe mensen ontmoeten.
Als er iemand is met deze zelfde intresse in deze periode, laat het me weten!
groetjes jorien

Heeey,

wat gaaf zeg dat je zulke plannen hebt, ik heb exact dezelfde plannen alleen mijn voorkeur gaat meer uit naar Cancun (Mexico) ik wil daar ook iets met kinderen gaan doen en rond juni weg en voor 2 maanden weg gaan…

Ik zou zo met je mee willen en wat concrete plannen willen maken maar ik ga het liefst naar Cancun…

Succes ermee:)

Groetjes Carolien

inderdaad erg toevallig dat je dezelfde plannen hebt rond dezelfde tijd!
Jammer dat een ander gebied jou aantrekt.
Ik vind het best lastig om iemand te vinden, die precies hetzelfde wil als ik. Veel mensen zeggen wel: ow lijkt me leuk, maar er zijn er maar weinig die het zelf ook echt willen doen
succes ermee!
jorien

Hallo Jorien,

Ik heb hetzelfde plan maar wil al in Maart vertrekken en dat gaat jou denk ik niet lukken of wel?Ik wil vrijwiliigerswerk gaan doen in een weeshuis en heb net als jij daarna zin om rond te reizen.Ik voetbal zelf ook en vindt het dan ook erg leuk om op sportief gebied vanalles te organiseren.
Ik hoop dat je kunt in Maart lijkt me tof.
mijn mail [EMAIL=“suzan.jans@home.nl”]suzan.jans@home.nl
Gr Suus

Hi Jorien,
Ik ben 19 jaar en ik stop in februari met school, en hoop dan mijn propedeuse gehaald te hebben.
Ik wil dan graag nog ongeveer 3 of 4 maanden werken, om daarna richting het buitenland te vertrekken (dus in mei/juni).
Een hele tijd heb ik alleen maar gekeken voor Afrika, maar na meer zoeken spreekt Thailand mij ook heel erg aan.
Ook ik heb er verder nog geen ervaring mee, maar wil me graag ergens voor inzetten.
Wat zijn precies jouw plannen en heb je al een beetje gezocht naar organisaties? (omdat je in de betreffende periode nog geen 18 bent, en dat voor veel organisaties tóch moet zijn)

Liefs, Krista.