Vrijwilligerswerk in Thailand en iets van het land zien

Hallo allemaal,

Ik (25 jaar) ben van plan om van 14 mei tot 6 juni naar Thailand te gaan met de organisatie het andere reizen.
Daar ga ik dat vrijwilligerswerk doen in een weeshuis van maandag tot vrijdag. In het weekend ben je vrij dus dan kan ik dingen van het land gaan bekijken waaronder een national park.
Verder blijf ik nog 1 1/2 dag in Bangkok voor ik weer naar huis ga.
Ik ben op zoek naar iemand die daar ook interesse in zou hebben.
Met meedere mensen is gezelliger als alleen.
Wie zou het leuk vinden en is nog jong van geest en enthousiast over dit plan???

Groetjes Dicky

Hallo Dicky,
Ik lees jou bericht en er komt iets in me los.
Mijn verlangen is ook om een paar week naar Thailand te gaan en het zou helemaal super zijn me daar ook nog nuttig te kunnen maken i.p.v. alleen maar de toerist uit te hangen.
De combinatie die jij hebt gevonden met door de week werken en in het weekend vrij is erg aantrekkelijk en samen dit avontuur aangaan spreekt me ook aan.
Ik worstel met een paar dingen.
Persoonlijk zou ik liever in februari/begin maart willen reizen i.v.m. het ontvluchten van de winter hier en het komt beter uit met mijn werk.
En ik weet niet hoe het voor je voelt om met een vrouw van 54 op reis te gaan.
Als dat geen probleem voor je is hoop ik iets van je te horen.
Hartelijke groet van Marja

Hallo Marja,

Wat leuk om te lezen dat er meer mensen die het leuk zouden vinden om te gaan.
Leeftijd is echt geen probleem, werk namelijk met zoveel verschillende mensen en leeftijden, dat zou een rare rede zijn.
Wat betreft de tijd is het voor mij in februari/maart weer moeilijk.
Dan gaan er mensen op wintersport en dergelijke.
Ik heb deze tijd uitgezocht zodat ik voor me werk precies tussen de schoolvakanties val.
En mijn aanvraag voor deze data is de deur al uit en al bijna goedgekeurd.
Dus misschien dat je nog kan veranderen?

Groetjes Dicky

Ha Dicky,

Ik zou het heel tof vinden om in mei/juni (voorkeur begin mei) 2010 een maandje te reizen, bij voorkeur Azië, en tegelijkertijd ook iets met vrijwilligerswerk doen. Ik heb al regelmatig voor korte perioden gereisd (ook voor m’n werk).

Ik ben 23 jaar, heb nog geen idee of ik vrij kan krijgen van m’n werk. Dus de ideeën zijn nog vaag. Dit is ook de eerste keer dat ik op dit forum kijk. ‘‘Het andere reizen’’ wat ik bij jou zie spreekt me aan, vooral weeshuis Khon Kaen. Jij hebt je daar voor al opgegeven?

Mocht je interesse hebben in meer contact, mail dan naar [EMAIL=“joliene_h@msn.com”]joliene_h@msn.com.

Grtz. Joliene