Dag allemaal,
Ik ben net nieuw hier op de site, dus ik zou mij even voorstellen!
Mijn naam is Soraya, ik ben 21 jaar oud en woon in Hilversum.
Ik studeer op dit moment voor pedagogisch werker Jeugdzorg. Ik zit in mijn tweede jaar en de opleiding duurt 3 jaar.
Ik loop al een tijdje stage op gezinsvervangend tehuis voor kinderen met psychische problemen, gedragsstoornissen, etc. Ik vind dit werk zeer leuk om te doen, vooral omdat ik veel verantwoordelijkheid krijg en kinderen kan helpen in hun ontwikkeling.
Ik wil hierna nog graag doorstuderen, welke richting ik precies op wil moet ik nog even kijken, maar deze kinderen hebben mijn hart gestolen, om eerlijk te zijn!
Naast mijn school en stage, werk ik als oppas. Dit vind ik ook erg leuk om te doen, heerlijk om in de weer te zijn met de kinderen.
Af en toe doe ik ook promotiewerk voor clubs in Amsterdam.
Verder hou ik erg van reizen! Ik ben in Turkije, Spanje, Canarische eilanden, Egypte, Portugal, Griekenland, Duitsland en Frankrijk geweest.
Ik vind dit de wat “standaard” landen en ik droom ervan om naar Brazillie, Dominicaanse Republiek, Suriname, Cuba, Jamaica, Curacao, Aruba, Bonaire en Mexico te gaan.
Dit zijn nogal wat landen, maar dromen mag! haha
Ik wil deze zomer naar Curacao. Ik zou er graag een paar weken willen werken en twee weken vakantie. Het liefst zou ik natuurlijk werk willen doen, wat aansluit bij mijn opleiding.
Als je tips hebt, hoor ik het graag! Of ga jij misschien ook naar Curacao deze zomer?
Liefs