Even voorstellen: als au pair naar Curaçao.

Hallo,

Mijn naam is Masha Kager en ik ben 26 jaar. Ik werk sinds 2 jaar als leidinggevende op een buitenschoolse opvang. Tevens val ik regelmatig in op mijn vrije dagen op verschillende basisscholen als lerares. Beide vind ik erg leuk om te doen.

Aangezien het in de kinderopvang branche niet zo goed gaat en ik er niet zeker van ben of mijn contract verlengd wordt in februari 2014, ben ik gaan bedenken wat ik dan zou willen. Het werken als au pair in een ander land sprak me al eerder aan, maar omdat ik mijn baan niet op wilde zeggen ben ik daar niet serieus mee doorgegaan. Nu de kans groot is dat ik vanaf februari niet meer dezelfde baan heb, leek het mij een goed moment om de stap te zetten om naar Curaçao te gaan als au pair. Dit zou ik 3 maanden tot een half jaar willen doen.

Bent u op zoek naar een au pair voor de periode van 3 tot 6 maanden en heeft u kinderen in de leeftijd van 3 tot 12? Ik ben erg geïnteresseerd.

Met vriendelijke groet,

Masha Kager

Hoi Masha,welkom op wereldwijzer!
Wat betreft werk vinden in Curaçao ,denk dat je best eens surft op Google dan weet je meteen welke bedrijven alsook scholen en uitzendbureaus die aanwezig zijn op Curacao !
Indien je iets hebt gevonden dan kan je altijd hun een mailtje sturen met een open sollicitatie/je cv.
Ook nog ff zeggen dat de lonen in Curacao geen vetpot is !!
Voor meer informatie kan je best eens het Au-pair forum hier op wereldwijzer raadplegen !
Succ6 nog met je plannen,Masha!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.