Even naar de zon februari/maart

Hey ,

Ik zou er graag even tussenuit gaan binnen een paar Weken. Ik ben een jongen van bijna 22 die sociaal is en graag lol maakt , ik wou eerst alleen op reis gaan om even tot rust te komen en dingen te ontdekken maar nu zou ik toch graag iemand mee hebben! Liefst iemand rond mijn leeftijd en iemand die graag dingen wil zien in het leven . Ik ben niet het type dat in het hotel blijft slingeren , maar zou eerder een auto huren en er zelf op uit trekken.
Iemand zin om mee te gaan?
M/v maakt niet uit en de locatie kunnen we samen nog bespreken :slight_smile:

Groetjes Lode

heyyy! heb je al plannen? ik wil rond die tijd ook naar de zon, ook niet alleen. ben een lady van 20! :smiley: veel backpack ervaring & ook go with the flow! haat hotel leventjes! :smiley: hoor het wel!

Hey Claudia ,

Er staat nog niets gepland!
Ben er ook nog niet uit naar waar ik zou willen gaan. Had eerst gedacht gewoon richting vliegveld te gaan en daar te beslissen maar als jij voorstellen hebt doe ze gerust! Sta voor alles open met mooie natuur en een leuke cultuur. :slight_smile:

Groetjes Lode

haiii! whaha leuk plan! maar kun je je niet echt voorbereiden… maar dat is dan natuurlijk the fun! anders app je maar even, is veel makkelijker! :smiley: 0623907322