Hi, ik ben Hugo, 22 jaar en helemaal gek van reizen. Ik ben van plan een landentrip door Europa te maken en daarmee zoveel mogelijk landen (het liefst alle) te bezoeken, om er overal cultuur/natuur te ervaren. Van de Alpen in Frankrijk naar de prachtige stranden van Portugal naar de oude gebouwen van Athene tot in fjorden/gletsjers in Noorwegen, ik wil het allemaal zien!
In een paar weken vakantie redt je zoiets uiteraard niet, dus wil ik graag met 1 of meerdere reisgenoten die ook van een goede uitdaging houden een langere tijd weg zijn.
Lijkt het je leuk om met me mee te gaan, laat wat van je horen!
Ik kan er niet een schatting van geven hoe lang het ongeveer gaat duren. Het kan in een aantal maand, maar ook in een jaar. Het ligt maar net aan de sfeer/gezelligheid. Ik ben wel van plan als het geld op is onderweg te gaan werken.
4/5 weken vind ik iets te kort, maar het is misschien wel mogelijk een deel van de trip mee te reizen (ligt er een beetje aan hoeveel personen er mee gaan/in de auto passen)
Ik ben van plan in juli ergens te vertrekken, maar als dat niet al te goed uitkomt kan het altijd nog iets later (niet eerder anders wordt mijn baas boos:P)
Dat klinkt goed maar hoe wil je het gaan doen? Heb je al een plan. Je kunt me eventueel ook mailen of msn misschien iets makkelijker praten samanthavdruit@hotmail.com
Ik ben van plan voor de tijd een auto(tje) te kopen, de route heb ik nog niet helemaal uitgestippeld maar dat is beter om gezamenlijk te doen lijkt me…