Euro's of dollar's

Hallo!
Wat kan je het beste meenemen euro’s of dollars’s als je naar Maleisie gaat? En de eerste 2 dagen als we aan komen in Kuala lumpur willen we in een super goed hotel slapen! Heeft iemand misschien een tip?
Groet Suus

Ik zou een beetje euros mij me steken en pinnen bij aankomst op de luchthaven.

Groeten,

Kelly

Zoals discodancer al aangeeft: je kunt het beste een minimale hoeveelheid contant geld meenemen en de rest gewoon ter plekke pinnen. Behalve in de jungle kun je in het hele land pinnen, en zeker op de luchthaven en in Kuala Lumpur zijn er mogelijkheden te over. Geld wisselen is over het algemeen gewoon duur. Mocht je toch willen wisselen doe dat dan vooral niet in een hotel! De meeste hotels rekenen met woekerkoersen.

En ook niet bij ‘money exchange’ geld halen, daar betaal je ook te veel. Gewoon uit een ATM halen! Veel plezier!

De royale bintang en de swiss garden lijken mij wel goede hotels en niet te duur.

http://www.royale-bintang-hotel.com.my/

Veel plezier,

Groeten

Bedankt voor jullie tips! Groetjes Suus

Hallo,

Als je echt een mooi hotel wilt in het midden van de stad kan ik je Prince Hotel aanbevelen erg luxe en op zaterdag hebben ze altijd bij het ontbijt een chocoladefontein. Het buffet wat ze vaak in de avond hebben is ook helemaal geweldig.
Verder kun je wat euro meenemen maar zul je niet echt nodig hebben op elk hoek van de straat kun je in KL pinnen en op het vliegveld vind je ook overal pinautomaten.

gr van Moira

Ik heb zelf een aantal keren een verblijf gehad in het Renaissance Hotel: prima bevallen. Het leuke is dat via Priceline.com (name your own price) dit hotel momenteel voor $44,- per kamer per nacht (excl. belastingen) van de hand gaat. Da’s niet duur.

dat hotel ziet er goed uit… Zoek ook nog een hotel voor 3 nachten KL, dus dank voor de tip!!

Het hotel wat ik heb gegeven is in Kuala Lumpur een andere die ook heel goed is is Istana Hotel.

gr van Moira