Ik zag al wat topics verschijnen over de zomer 2010, dus ik dacht waarom ik niet! Ik ben Dean, 20 jaar tegen die tijd en woon aan onze mooie kust. Afgezien van reizen ben ik enorm geinteresseerd in Geschiedenis (Wo2 in het bijzonder) en dit is wat ik dus volgend jaar ook ga studeren. Afgelopen jaar heb ik een jaartje gewerkt na het mislukken van m’n HBO studie en heb ik aardig wat landen bezocht (London en Dublin per vliegtuig en per interrail Kroatie, Slovenie, Hongarije, Tsjechie, Slowakije, Polen, Oostenrijk en Duitsland en heb ik ook nog 2 weken vrijwilligerswerk gedaan)
Reizen heeft me zeker na deze vakantie nog meer aangetrokken dan hiervoor, vandaar dat ik alweer bezig ben met kijken waar ik heen wil volgend jaar! Ik was van plan om 3/4 weken weg te gaan, afhankelijk van de tijd en mn medereiziger(s)…
Ik heb afgelopen zomer voor het eerst een interrail vakantie gedaan wat me heel erg beviel, maar ook andere vervoersmiddelen zal ik zeker overwegen!
Lijkt het je wat, of wil je meer weten, laat dan ff een reactie achter of stuur me een PB voor mn email/MSN!
Heey Dean,
wauw, klinkt allemaal wel heel erg super, wat je allemaal hebt gedaan vorig jaar!
ik wilde even zeggen dat we al met een paar mensen een beetje bezig zijn met het soort van plannen/bespreken/mensen bij elkaar krijgen voor een reis door europa in de zomer van 2010, dus als je wilt kun je mee mailen! Wij hebben elkaar ook gevonden op dit forum, dus misschien ben je ook het bericht van Anna, die het is begonnen tegengekomen op het forum?
mijn eigen email is: irene.overtoom@ziggo.nl en de email van het meisje wat het allemaal zo’n beetje is begonnen (en ik denk ook wel coordineert) is annaidzinga@hotmail.com . en er was ook nog een jongen uit Antwerpen bij en waarschijnlijk nog een meisje van 18.
zelf ben ik volgende zomer ook 18, doe dit jaar gymnasium eindexamen en ik woon in Naarden.
misschien spreek ik je nog wel!
:dag:
groetjes,
Irene
Heej heb je al een eventuele datum wanneer je zou willen gaan en waar? Heb wel interesse
Ik ben 19 jaar zit in havo 5 en ga waarschijnlijk media en entertainment studeren. Groetjes, Liza
Hoi Liza, ik heb nog helemaal geen datum staan… Dat maakt me ook niet zo heel veel uit, alleen de laatste week van Juli en de eerste van augustus kan ik niet ivm andere bezigheden ;)! Verder ben ik helemaal vrij, dat geld ook voor de landen die ik wil aandoen, ik sta overal voor open!
Ik zal je even een PB sturen met mn emailadres, dan kunnen we even over MSN erover hebben!