Haaaj!
Mijn naam is Debbie, 21 jaar.
Woon sinds kort op mezelf in Breda, ben nu bezig met een studie Toerisme aan het NHTV.
Graag wil ik aankomende zomer wat gaan rondreizen door Europa, lekker genieten van de natuur, het weer, de mensen, de bezienswaardigheden etc.
Op dit moment weet ik nog niet hoe en wat, is ook niet verstandig als er al van alles vast staat.
Wat ik tot nu toe wel weet is dat ik graag naar Barcelona en Rome wil.
Verder wil ik o.a. naar frankrijk, spanje, portugal, italie, oostenrijk, zwitserland, duitsland en griekenland, meer landen is ook goed :hihi:
Heb hier ongeveer vijf weken de tijd voor.
Ben nu op zoek naar adressen in Europa, misschien dat iemand nog iets weet, familielid??
Ook ben ik op zoek naar een reisgenootje, iemand die dit aanspreekt en graag met mij Europa in wilt trekken!
Lijkt het je wat?!
Groetjes!!
Debbie
[EMAIL=“debbie_hartsuiker@hotmail.com”]debbie_hartsuiker@hotmail.com
Ben overigens van plan om rond de 17e juli weg te gaan
Hey Debbie,
Ik ben Dean, 20 jaar en ben bezig met het halen van m’n VWO na een verloren jaar HBO.
Ben vorig jaar wezen interrailen en dat beviel zo goed dat ik graag weer zou gaan, alleen heb ik dit jaar niemand die mee gaat! Je hebt nogal uiteenlopende landen, van Portugal naar Griekenland. Dat is nogal een eindje…
Griekenland wil ik graag zien, maar zou liever wat van de Balkan bekijken, en misschien nog wel ff relaxen bij de zwarte zee! Ik weet niet wat je budget ongeveer is, maar deze landen zijn stukken goedkoper, minder ontdekt door het massa toerisme, en erg interessant!
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Dean
Haaj Dean, wil graag europa ontdekken, zwarte zee lijkt mij super, balkan landen trekken mij alleen niet zo haha maar ik ben er druk mee bezig… om alle landen op een rij te zetten, waar wil ik nou echt heen?! Moet natuurlijk wel realistisch blijven, anders ben ik meer aan het reizen dan dat ik echt van een land geniet. Suc6 iig! Groetjes! Debbie.
hoihoi
Je plannen klinken echt leuk!
Ben je nog steeds op zoek naar n reisgenootje? Want ik heb ongeveer dezelfde plannen,maar ook nog geen reisgenootje!
Laat maar wat horen! ( [EMAIL=“ab_2205@hotmail.com”]ab_2205@hotmail.com kan ook ;))