Hoii!
Ik ben een meisje van 18jaar, ik zit nu in 6vwo dus als het goed is ben ik dit jaar klaar met m’n middelbare.
In juli wil ik omdat ik klaar ben met vwo dan ook graag rondreizen door Europa met de interrail.
Het liefst ga ik naar;
Engeland, Schotland, Ierland
Zweden, Finland, Noorwegen
En ook landen in het oosten wil ik zien. Zoals Hongarije en Tsjechië.
Als je dit leuk lijkt laat het dan weten!
Hoop tot spreeks!
Groetjes,
Florentine
Klinkt erg leuk!
Ben zelf ook zoiets van plan, maar nog niemand gevonden die mee wil… En de landen die je aangeeft heen te willen spreken mij ook wel aan
Mail me anders maar eens, [EMAIL=“ab_2205@hotmail.com”]ab_2205@hotmail.com
Je plannen spreken mij heel erg aan. Ik ben dit jaar ook van plan om door Europa te reizen met de Interrail. Vooral Noorwegen, Zweden en Finland zou ik willen ontdekken (al hoewel veel andere landen me ook aanspreken).
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Nathalie en net als jij 18 jaar (over een week 19). Ik zit in mijn eerste jaar HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Ik woon in Eindhoven op kamers en studeer in Den Bosch.
Afgelopen zomervakantie ben ik met een jongerenorganisatie naar de spaanse costa’s geweest. Leuke vakantie, maar het liefste wil ik wat mooiere, minder toeristische plekken ontdekken en lekker avontuurlijk rondreizen. Dit is allemaal best wel nieuw voor me, maar ik kan niet wachten om te interrailen!
Ik weet niet of je ondertussen al iemand gevonden hebt. Lijkt het je wat, mail dan; [EMAIL=“nathalieklaassen@hotmail.com”]nathalieklaassen@hotmail.com
Wij zijn momenteel al n beetje aan het rondmailen met een aantal mensen, maar als je wil kan ik je die mails wel doorsturen, dan kan je eventueel ook mee,als onze plannen doorgaan!
Dus laat t maar weten!
Groetjes! ( als je wilt mailen kan dat trouwens naar [EMAIL=“ab_2205@hotmail.com”]ab_2205@hotmail.com)