Etihad Airways met GSA Kales op Nederlandse markt

Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, gaat zich actief op de Nederlandse markt richten en heeft daarom per 1 januari 2009 Kales Airline Services op Schiphol aangesteld als General Sales Agent (GSA) aan. Etihad kiest voor Kales ‘vanwege de professionele structuur en de klantvriendelijke, efficiënte service’.

Lees verder over Etihad Airways met GSA Kales op Nederlandse markt

Toevallig heb ik net mijn eerste ervaring met Etihad achter de rug. Vanaf Frankfurt via Abudhabi naar Manila. Aan gezien ik schiphol boycot vanwege de vliegtax vertrek ik dus altijd vanaf andere vliegvelden, kort daarvoor heb ik dezelfde reis gemaakt maar dan met de andere luchtvaartmaatschappij van de verenigde arabische emeraten , emirates die vanaf dusseldorf vertrok met een stop in Dubai. En emirates is me beter bevallen dan etihad , het eten en drinken was bij emirates meer en beter dan bij etihad, ook de wachttijden tijdens de overstap zijn bij emirates korter, dan bij etihad. En voor mij is Dusseldorf dichterbij om heen te reizen dan Frankfurt. De crew aan boord is bij beide maatschappijen zeer internatianionaal en zeer professioneel.