Nu kreeg ik de opdracht van me manager om uit te zoeken wat Nderlanders graag willen eten als ze in Turkije op vakantie zijn… En Waar de entertainment zich aan moet voldoen!
Nou heb ik zelf natuurlijk wel een groot beeld ervan…maar zou het leuk vinden als jullie jullie mening hierover ook gaven …
dan kan ik dat doorgeven aan de manager…en zal hij er iets aan gaan doen…
Bij de entertainment vind ik de Turkse avond altijd erg leuk…
En dan turks eten s’avonds enz.
Of s’avonds bij de entertainment een musical… 2 jaar geleden hadden wij een prachtige musical van de lion king…
En bij ons was 1x in de 2 weken een groot spel… De animatoren hadden allemaal een groep toeristen ( hele hotel was verdeelt ) en die groepen moesten allemaal tegen elkaar spelen. Met allemaal gekke spellen. ( eieren en ballonnen met water overgooien enz. ) En dan op het einde maakte de fotograaf een leuke foto van de hele groep…
Voor de rest moet ik nog even nadenken, als ik nog wat weet laat ik het horen…
Groetjes Yoella…
Ja, een groot kampvuur op strand…
Dj op strand… en dan dansen om het kampvuur…
En dan gewoon strandbedjes waar je op kon zitten…
Dat hadden wij ook in Side…
Ik ben net gestopt als kinder-entertainer in een groot all-inclusive hotel in Marmaris!
Wat de toeristen echt het meeste aten waren DE FRiETEN, met de lunch was er geen mens in het restaurant maar zodra de snacktime begin was het stampen vol omdat iedereen frieten enzo wilden!
Het leukste voor de toeristen is inderdaad de Turkse avond, de kindjes vinden de mini-disco geweldig en voor de spelletjes mensen zijn de poolgames leuk!
Groetjes…
Als je er van de winter wilt werken wil je natuurlijk ook winterentertaimant hebben dat binnen gedaan kan worden.
*Een Turkse avond met kleine hapjes en lekkere drankjes erbij is natuurlijk.
*Wat ook altijd aanslaat is een karaokeshow.
*Verder kun je bijvoorbeeld een mode show organiseren met leuke kleding en jassen (leer), die later gekocht kunnen worden.
*Een lekkere discoavond.
*Kampvuur kan alleen als het weer het toelaat en dan met bijv. een bbq erbij.
*Miss en misterverkiezing.
*Denk aan een stevige strandwandeling.
*Fitness-oefeningen op muziek.
*Sport- en speldag.
Wat het eten betreft is het natuurlijk voor de toerist leuk om vooral Turks te eten.
Dit kan goed in combinatie met de Noord en Zuid Europese keuken.