dan komt het allemaal wel goed Sev. Ja je moet er wat voor over hebben maar goed dan heb je ook uiteindelijk wat.
We verwachten natuurlijk wel een uitgebreid verslag in Verhalentopic he Sev. :jeez: haha kan het niet laten . …
Ok, als mn vriend bij me op de kamer kan, BELOOF ik jullie dat ik onder verhalentopic een uitgebreid verslag schrijf !!!
Daar houden we je aan! ![]()
Owwww, wat voor belofte heb ik nu weer gedaan !! :embarrese maar ja, beloftes zijn er om na te komen en daar hou ik me aan !
Sorry dat ik niet zo actief ben wezen meestappen vanavond, maar een vriendin van me kwam onverwachts nog langs en we hebben even lekker samen gegeten en Desperate housewives en Grey’s anatomy gekeken. Beloof jullie dat ik binnenkort weer uitgebreid mee ga stappen!!!
In andere woorden: ik was dus boven Istanbul een enorm lekker ding tegengekomen en hij vroeg of ik met hem uit eten ging in een super de luxe restaurant en daarna heeft hij me mee genomen naar een geweldige excluesieve tent, waar je alleen maar binnen komt via rijke vriendjespolitiek… Daarna ben ik braaf weer naar het tapijtje terug gegaan ![]()
Maar ik heb er wel voor gezorgt dat wij met zn allen in het vervolg die exclusieve super de luxe nachtclub binnen mogen! Met royal treatment! Gratis champagne en alle luxe die je je maar kunt wensen ![]()
Goeiemorgeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh !!!
Ook een goede morgen ![]()
Meiden, daar ben ik, net boven water, ben wat met die mooie vent van gister blijven hangen!! :embarrese
Maar nu weer aanwezig
He bijna weekend!!!
![]()
Goeiemorgen!!!
Ben vandaag lekker vrij!!! Zo lekker ff shoppen met me centenvriendin (mama) Die betaald lekker alles!!!
x
Wou dat ik een centenvriendin had, was ik helemaal niet meer uit de winkel weg te slaan ![]()
hey allemaal goedemorgen.
jaja ik was al eerder wakker hoor haha.
Zoooooooo dat was me het avondje wel gister, zo even onverwacht bij vriendlief op bezoek…Jammer maar voor zo kort ![]()
@Cyn, prettige dag meid. Handig zo’n centenvriendin ![]()
@Beppie. toch wel ff telefoonnumers uitgewisseld hè !
@Rieneke : toppie geregeld meid !! :yes:
Ben vandaag ook vrij, doe een poging om te leren voor examen morgen. Maar het zonnetje (en WW) lokken…pfffffffffffffffffffffff
Maar met boeken op balkon zo :yes:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
@Von:
Succes met leren, hoop dat je de verleiding kunt weerstaan vandaag.
Haha… Ja dat heb ik nou ook von !!! Mijn eerste examen begint volgende week woensdag… en ik heb nu al bijna 1 week vrij gehad… Maar al die boeken zijn nog geen 1x open geweest…!! Ben de hele week gaan shoppen, buiten in de zon gezeten, naar de strandtent, etc. Maar ik sta voor elk vak een voldoende ( alles boven de 7 ) dus ik mag een 4,5 halen en dan ben ik nog geslaagd… ![]()
@Yoella en von: succes met leren ! Dit probleem heb ik dit jaar nu ff nie tomdat ik ben gestopt maar volgend jaar zit ik er weer voor twee jaar mee geplaagd ! hehe. Nou, héél véél succes en hopelijk slagen jullie !
@Von, ach was wel gezellig voor 1 keertje, meer niet(hihi) Sterkte en succes met leren!
@Yoella: Succes met je examen, je kan het vast wel, en met die cijfers hoef je je nergens druk over te maken!!
Ik heb geen zin meer, wil naar huis, bijna weekend, ach ik klaag, maar eigenlijk mag ik dat niet hihi
![]()
KOmaan beps, we loodsen je doorheen de dag!
@Mizz , offfffffffffffffffffff, er zijn ook zoveel leukere en gezelligere dingen dan met je neus in de boeken. En dan moet je je op WW nog ‘verantwoorden’ ook (zie het andere topic),je hebt het er maar druk van.
Volgens mij is er echt sprake geweest van miscommunicatie ipv geen communicatie…maar dat komt wel weer goed…
@Marion. Dank je wel. maar weet zoveel leukere dingen te doen momenteel. Moet ook nódig brief schrijven aan m’n vriend, wat leuks kopen voor hem, cd’tje kopiëren voor hem hahahahaha. En bovendien is er hier dit gezellige forum,kan het soms echt niet laten.
Bedankt trouwens voor je reactie in Verhalen, verhalen. Leuk dat het je kan boeien. Zal m’n best doen het zo te houden…
@Yoella: trek het je niet aan meid, wij staan achter je, je hebt het goed bedoeld en dan krijg je dit als dank, nou mooi hoor !
Dank je wel. Na m’n examen heb ik 5 jaar vast werk gehad en hoefde niets te leren. Met m’n neus nu de boeken in voor die cursus valt me toch een beetje tegen haha.
Maar maandag begin ik weer bij een ander bedrijf, op klantenservice. Hadden iemand nodig die Duits&Frans spreekt. Nou kom maar op…ook nog Turks gewenst hihi…Hoop dan zsm (weer) een vaste baan te krijgen om m’n vriend naar NL te krijgen . Insallah !!
@Von, sluiten die handel en aan de gang…
@ **Yoalla **succes met je examens maar met zulke cijfers…Goed hoor nu nog even inkoppen ! XX
wooooooooooh Von ! Go for it girl, moet zoooo leuk zijn je vriend naar hier te halen ! Ik wil ook doodgraag dat hij een keertje mn leven hier ziet want volgens mij is bij hem ook niet alles altijd even duidelijk hoe wij hier leven, niet tegenstaande dat hij zegt dat hij een man van de wereld is en zich aanpast aan iedere situatie, toch zit die oude kurdische stempel er nog in !