Estore,om ons wat bezig te houden 4

Meiden, ben weer helemaal terug !!!

Ben naar het reisbureau geweest om mn vriend een kamer te boeken maar dat is niet meer mogelijk. Nu gaan ze proberen hem op mijn kamer te boeken maar ze moeten eerst vragen aan het hotel of dat mogelijk is, natuurlijk zal dat niet mogelijk zijn als ze weten dat hij een Turk is !!! Nu ja, mss willen ze wel eens een kleine moeite doen voor Thomas Cook dan maar…
Meiden, aub, blijf duimen dat hij kan bijgeboekt worden aub !!!

DUIM DUIM DUIM Ben al druk voor je aan et duimen hoor!!!
Hoop dat het lukt!

Toi, toi toi SEV.

@sevgilim: zal voor je duimen

Bedankt allemaal ! Hoop dat het echt helpt !

Ja sevgilim,

Ze zijn er niet hartig op,weet dat uit ervaringen hier.

Sterkte,

Hans.

Echt zooooo balen ! Ik wacht nu af tot het telefoontje van het reisbureau…
Omdat het een Turk is moeten ze ooo zo nodig die prijs dubbel doen ! Het is ook maar een mens, en als we nu gewoon betalen, wat is het probleem dan eigenlijk? Pfff soms weet ik het echt niet meer hoor…
Maar ik wilde ook niet direct een dubbele kamer voor ons samen boeken omdat wij altijd meer dan een half jaar op voorhand onze reis boeken, en tenslotte weet je nooit wat er komen zal…
Ah ja, ik leef op goede hoop en hopelijk komt het verlossende telefoontje morgen dat alles in orde komt, dat ze het hebben kunnen regelen !

**@Sev: gaat het weer wat beter met je zus? Ik ben ook zo’n held wat dat betreft, ga ook vrij snel onderuit als ik bloed moet prikken ofzo, jeetje wat een watje ben ik toch :stuck_out_tongue: **
**Nou ik duim voor je dat het gaat lukken met een kamer! DUIM DUIM DUIM! Gelukkig kan iedereen hier goed duimen dus komt vast goed! **

Is iedereen klaar voor vanavond? Ik heb zin om te gaan! Ha eerst maar 's lekker aan de waterpijp op het tapijtje en daarna Istanbul onveilig maken. En daarna Alanyaaaaaa!!

@Sev:

http://daisyland.tierranet.com/images/crossfingers.jpg

@Sev: komt allemaal vast goed met die kamer, ik duim ook voor je

ISTANBUL HERE WE COME!!!
:wave:

Dank je allemaal ! Hoop echt dat het goed komt ! Ik vertel jullie het wel als ik zelf ook meer weet !

Last but not least…ik heb al zere duimen Sev.
Hoop dat het gaat lukken
idd weet ook uit ervaring (zoals ik je al zei in m’n PM) dat ze er niet gek op zijn en pas op voor problemen meis.) Duim, duim, duim, duim

Wel, in het reisbureau hadden ze ook nog gezegd dat het een probleem kon zijn omdat het een kleiner en ietwat turkser hotelletje is dan die andere grote waar we altijd naartoe gaan… Ze vroegen ook of het om een jongen of een meisje ging van thomas cook. Nou, doet er toch niet toe ???

@Sev: Ik weet nog wel dat ik vorig jaar iemand in Nederland had geboekt voor een vlucht en hotel, en er 1 persoon bij had geboekt die in Turkije er pas bij zou komen(dus ook alleen in het hotel). Geen enkel probleem!! Dus ik denk dat het voor jou ook zo moeten lukken!! Ik duim ook voor je!!

x

vervelend voor je Sev. zeg maar gewoon dat jullie getrouwd zijn ben je van alles af …
(kan niet hoor weet ik ook wel maar je zou het bijna doen :embarrese )

Hope so ! Maar aangezien ze het aan het hotel gaan vragen en aangezien ik ook al gemaild had naar het hotel en ze al moeilijk tegen mij deden… Het was écht niet mogelijk hem bij mij te nemen, tenzij ik een single kamer aanvroeg ! Hoop zo dat het reisbureau het voor me kan regelen ! Wss dat ze meer zullen toegeven aan Thomas Cook omdat zij daar tenslotte vaste kamers hebben, moeten ze toch een beetje toegeven niet als ze willen dat ze klant blijven ? het is tenslotte hun eerste jaar dat ze in dat hotel zitten …

@Sev, dat is waar en geeft goede moed. Maar weet je als het puntje bij paaltje komt en jij/jullie hebben daar een probleem ivm politie (ik wil je niet bangmaken hoor bedoel er niets mee) dan heb je niets aan Thomas Cook (of een ander organisatie hoor), ze zijn ook ‘bang’ van de geldende regels. En zullen hun relatie met het hotel er niet voor ‘op het spel’ zetten.

Ik denk ondertussen na (heb je niets aan maar goed) Maar hoop natuurlijk nog steeds dat het goedkomt en duim me suf. Pfffffffffffffff word je moe van hè. Bah, kan het me zo goed voorstellen meid. ben vorig jaar ook zo bezig geweest. Alleen toen had ik mazzel met het hotel in Bodrum. Dat is dan ook erg toeristisch en doen ze niet zo moeilijk. Op het moment dat het hotel lijsten moet gaan doorgeven aan de politie, dan is het hotel niet blij als ze zich niet aan de ‘regels’ gehouden hebben. het is niet om jou te pesten als ze het niet doen, maar ze komen gewoon in de problemen anders.
Maar ik vind het echt wel balen voor je meid. Misschien weet Hans een oplossing, heb je hem al gemaild?? :embarrese

Neen nog niet gemaild… Maar dat hotel ligt werkelijk pal in het centrum ! Niet in een afgelegen dorpje of zo, écht centraal ! Nou, stel, ik boek een kamer via het hotel, kunnen ze toch niets op tegen hebben ? Ik betaal die kamer, zijn met alles in orde, hij is gewoon toerist… Kan de politie dan alsnog komen? Kunnen zij toch niet weten als we samen slapen? Tenslotte is het mijn leven, ik beslis dat hij in mijn kamer komt…

ja, dat kan wel. het gaat erom dat je niet samen op dezelfde kamer ingeschreven staat.
maar ik dacht dat er geen 1pkamers meer waren?
of wel, dan zou ik dat zeker doen meid dan ben je ervan af.
En als je hem even zat bent, wijs je hem naar z’n kamer hahahah
nou dat zal niet hoeven :banana:

ok, dan word het maar die aparte kamer. En die 1-persoonskamer bestaat dus blijkbaar niet, ik heb dus gewoon een dubbele kamer voor alleen gebruik… Als ik last van mn vriend heb, stuur ik hem die andere kamer in hahahaha, had dat hem ook al gezegd maar toen vroeg hij: en wat als ik andere meisjes meeneem? :wink: Nou, zei ik dan, lukt je niet man, ik heb de sleutel bij me :stuck_out_tongue: hahahahahahahahahaha