Wat ga je doen Sev, wel vertellen wat!!!
![]()
We zijn helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor!!
x
Nee hoor, weten alles alleen maar graag!
En meteen dus!!
![]()
als het ff kan nog voordat je het zelf weet :laugh:
Nou, het is niet zo een leuk nieuws dus maar ook geen ramp ![]()
Mijn zus, studeert dus voor dierenarts, zit in haar voorlaatste jaar, heeft dus vanmorgen als ze een kwartier bezig was, héél slim, een schel van haar vinger afgesneden ! EN, toen ze die onder de koude kraan ging gaan houden, is ze wijselijk allemaal zwarte bolletjes gaan zien en ja, toen herinnerde ze zich niets meer, alleen dat er toen 3 mensen boven haar stonden ![]()
Ze is dus flauwgevallen en met haar hoofd tegen de deur gesmakt !
Wat IK nu moet gaan doen: op ziekenbezoek met mama en zien of het moet genaaid worden of niet, dan moet ze nog eerst naar de kliniek.
Ahhhh, dode dieren opensnijden kan ze heel goed ! Maar als ze ergens pijn heeft van haar zelf valt ze flauw, dus een echte held dus
hehe
EN vanmiddag, ja nadat we terug zijn van die grote stad, even gaan informeren in het reisbureau en nog een kamer boeken voor mn vriendje die graag bij mij zou blijven die 10 dagen. Anders moet ik in zijn huisje slapen maar moet ik weer héél vroeg (lees: 3.00 u snachts op) om naar mn hotel te gaan want mn pa heeft eigenlijk al mijn single kamer betaald en stelt het niet erg op prijs als ik dan ineens in een huisje ga logeren
Dus, dan neem ik gewoon mn vriend mee in het hotel !
NOu , meiden, succes vanmiddag en niet te veel kletsen dat ik vanavond nog mee kan praten hihihihi
@Sev:
Hopelijk valt het mee en hoeft het niet gehecht te worden. Gaan gewoon weer met z’n allen aan het duimen. Helpt meestal goed!
Hey mar, bedankt ! Hoop ook dat het niet té heel erg is. Ze is nu op haar studentenkamer, ze hebben haar er gebracht omdat het te gevaarlijk is mocht ze zelf rijden. Haar auto staat nu in een andere stad/gemeente…
Maar ah ja, ze zal er niet van dood gaan, ze is gewoon een beetje gevoelig wat dat betreft…
Laat jullie wel weer wat weten als ik terug ben!
x
Sterkte voor je zus, kan de beste chirurg gebeuren hoor!!!
![]()
Heey!!! Voetbalelftal!! HAHAHAHHAHA Wij zijn toevallig afgelopen zaterdag met een voetbalelftal uit Brabant uit geweest!!!
Zaten idd lekkeren tussen (2 van mn vriendinnen hadden eentje gevonden :p)
Maar misschien was et wel hetzelfde voetbalelftal! HAHAHA Kwamen ze van Groningen vandaan? Hadden ze daar op een camping gestaan?
O Rien, we hebben zo’n lekkere voetballers bij ons in Brabant
:rolleyes:
Sev! Succes en sterkte met de vinger van je zus!
en ik hoop dat dat het lukt om een 2 persoonskamer te reserveren samen met je vriendje! ![]()
Liefs
He Rien!!! Lekkere mannen, we gaan vanavond ook op zoek hoor!!! Ff lekker sjansen, met toestemming van Hubbie, dus daar ga ik misbruik van maken!!! Help je me zoeken vanavond??
![]()
Ohw ja zeker help ik je zoeken!!! Ik vind dat ik wel een goed oog heb voor lekkere mannen ![]()
Haha jullie zijn echt erg!!! Ik wil ook een lekkere man in mijn huis vanavond!! Maar dat gaat helaas niet door ![]()
x
Rien we gaan ervoor!!!
Cyn, ja jij moet naar oma!!! Ook lekker genieten toch!! maar als je nog ff snel meekomt aan het eind, dan moet je in de buurt van Rien blijven, die heeft een goed oog ervoor hihi
![]()
Hahahaha Ja ik zie mooie mannen van ver aankomen!!!
@Beps: Ik heb er helemaaaaaaaaaaal geen zin in om naar Oma te gaan… Is zooooo saai! Dus ben van plan om weer vroeg terug te gaan!!!
@Rien: Jou ex s. was ook een lekker ding hoor he!!!
x
Hehe ja he!!! ![]()
Pffff hij was echt zoooo lekker!! Stom dat hij zo nodig zn ex vriendin van de universiteit weer tegen moest komen…
snif!
Ik hoorde ineens van K dat ze dus nog wel weer naar NL willen komen!!!
Maar ja ik moet et allemaal nog maar zien gebeuren hoor… dat vind zijn vriendin toch nooit goed!! (die weet ook van mij)