YOELLA YOELLLA YOELLA!!! hihihi
Laat maar meis, laat maar!!
@Sev, kom maar op dan, duurt de dag korter hihi
@Von, WEGWEZEN!!! HAHAHAHA
![]()
YOELLA YOELLLA YOELLA!!! hihihi
Laat maar meis, laat maar!!
@Sev, kom maar op dan, duurt de dag korter hihi
@Von, WEGWEZEN!!! HAHAHAHA
![]()
Ik vind het zooooo erg voor Yoella ! Nou sorry meiden dat ik er hier over begin, maar ben er toch mee bezig hoor! Wat een dank zeg !
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah , wat herkenbaar weer. Niet dezelfde vriend hè :no:
grapje hoor
Nou ik ook, dacht dat wij zo’n open en gezellig forum hadden en dan moeten mensen niet zo beginnen. Praat het even uit, los het op of kom tot de conclusie dat je het niet eens bent en heb het er niet meer over.
@Yoella laat je niet gek maken meid . Soms…is niets wat het lijkt. Tel tot 10 (of tot hoever je nodig hebt), relativeer het hele verhaal en kom tot de conclusie dat het te onbelangrijk is om er nog maar over te denken.
XXX
Haha, nou Von, begin echt te denken dat we hier met dezelfde vriend zitten
Alleen, de mijne kan niet tegen sneeuw of 10°C en hij gaat al dood
De uwe heb ik nog op foto in de sneeuw gezien ![]()
@Sev, geeft niet dat je er hier over begint!! Ik denk er ook aan, en vind het zoooo minnetjes wat er daar gebeurde, maar ik denk dat dat duidelijk was. Ben er ook echt klaar mee, ga me verder niet verlagen tot haar niveau…Yoel deed haar best, ben ik van overtuigt!!
@Von, hoop dat dat lukt voor je, echt!!
![]()
o ja da’s waar ook. maarreeee over fotos gesproken die van jou heb ik nog nooit gezien. of ergens in de topics gemist…
niet als 'bewijs’hoor, dat je geen rare dingen van me gaat denken. maar puur uit interesse en nieuwsgierigheid natuurlijk…
Yoella valt echt niets te verwijten en ik dacht ook dat Franka anders was. Maar dat ze zo laag zou doen door alles hier op Internet uit te vechten sorry hoor, ik verlaag me ook niet tot dat niveau! Laat het hier aub een gezellig forum blijven! Enneuh, die roddels van os, is toch begonnen op lokum door iemand anders ? En NIET door Yoella !!!
@Von, hoop dat dat lukt voor je, echt!!
Zal me er verder ook maar niet over uiten, want heb het hele verhaal niet zo gevolgd en ken niet alle ins & outs van het verhaal. het ging me eigenlijk ook meer om de toon ervan.
Beps ik hoop ook dat het me gaat lukken. Niet voor vakantie wil ik hem hier hebben, ik wil hem … voor ALTIJD !!!
XXXX en nu ben ik weg, weg hier. Tot ergens vanavond XX
meiden, ben ook even mn vleesjes gaan bakken
want straks komt de tuinman en dan wil ik liefst al gegeten hebben !
tot straks xxx
Jaaa dat zal ik doen Von !!! Dat vind ik echt een hele goeie van je !!
Ik snap gewoon niet hoe ze dat kan zeggen…!! ![]()
omdat ze niet eerlijk is tegenover haarzelf ook !
@Yoella:
Probeer het je niet teveel aan te trekken want je hebt je best gedaan. Jij stond altijd klaar voor voor haar als ze je nodig had. Heel spijtig dat Franka dat nu anders ziet.
VOOR MIJ BEN JE EEN TOPPERTJE!
Hihi…
Ja, maar het is gewoon niet leuk dat het zo moet… Ben er de hele ochtend al druk mee… Ik heb nog niet eens gegeten, ik ga NU ff snel me thee maken, want die staat ook al 15 min. klaar… haha
Op Seni gaat ze ook al tekeer tegen me…
Eens met Marion!!!
![]()
Ben het ook eens met jou Beppie (op de andere topic).
Zijn we weer lekker eensgezind vandaag he :laugh:
Is ook niet leuk Yoella, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden als ik zo behandeld werd. De manier waarop ze nu reageert zegt meer over haar dan over jou dus probeer er maar niet te veel energie aan te verspillen. Je moet ook nog leren toch, is veel belangrijker.
Ben het ook met jullie eens beps en mar !
En idd Yoella, leren is nu belangrijker dan je energie te verspillen aan Franka !
Haha… Leren ???
Nou, ik ga straks weer lekker shoppen in Noordwijk. Moet zaterdag weer wedstrijden doen ( twirlen ) Dus moet nog ff wat spullen kopen…
En idd Sevgilim… Misschien is het beter om dat topic te verwijderen… Ik denk dat het straks wel een beetje uit de hand gaat lopen… Ik krijg namelijk ook steeds te nijging om weer te gaan reageren…
Wel ja en voor iedereen Franka héél zwart begint te maken, het is het niet waard en ik zou het niet leuk vinden moesten ze hier op het forum beginnen schelden, iedereen heeft wat kunnen zeggen over de situatie, franka heeft het ook kunnen lezen en tenslotte is ze ook maar een mens, niet dat ik haar nu wil goed praten. We blijven één van de gezelligste fora en laten we het daarbij aub houden!