@Fransijn:
Ga meteen je verhaal lezen
@Von:
Fijn dat alles goed verlopen is
@Fransijn:
Ga meteen je verhaal lezen
@Von:
Fijn dat alles goed verlopen is
**@Von: fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad! **
Ik ga zo ook maar 's naar het verhalentopic, loop een beetje achter wat dat betreft…
ENNNNNN, wat ik zojuist zag op de hoofdpagina van WW : Besmile is jarig !!! Gelukkige Verjaardag mocht je het ooit nog lezen !!!
**Besmile ook van mij een heel fijne verjaardag gewenst!! **
Kus, Dia
@Besmile
Toevallig las ik vanmorgen je weblog , dus nog maar een keer: PROFICIAT met je 20e verjaardag!
@Besmile…van mij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. Het is maar goed dat de andere meiden zo goed opletten…
prettige dag met terugwerkende kracht haha :yes:
**Besmile: GEFELICITEERD!!! **
Ja hebben erg gelachen…
hey Dia valt me een beetje tegen, dacht dat jij alle topics haarscherp in de gaten hield hihi
@Von: Gaaf dat je een top-dag op Schiphol hebt gehad ondanks dat je niet wegging!! Lijkt me trouwens ook wel eens leuk hoor, op Schiphol achter de schermen kijken!
@llemaal Gister lekker bij mn ouders op de camping gezeten. Was lekker weer erg lekker genoten
En weer een nieuwe week van start, een dag eerder dan ik gewend ben, maar dan is mn weekend er ook een dag eerder:laugh:
![]()
Goeie morgen allemaal!! Wat is het hier nog rustig? Stilte voor de storm??? ![]()
Ik hoop het, gaat de dag wat sneller om zeg maar ongeveer, als het ware(nee ik verveel me ECHT niet!!!)
![]()
@Von: haha hou het inmiddels allemaal niet meer bij, wordt hier veels te veel gekletst ![]()
**@Annemiek: werkze hopenlijk gaat de dag een beetje snel voorbij. Ik mag morgen weer, vandaag lekker dagje vrij met vriendje. **
@ Diamond: Geniet lekker van jullie vrije dag!
@ Annemiek: Werkse!!! Hopelijk komt de drukte snel!
Goeiemorgen!!! eh… nee middag!!
Heb zojuist mijn vluchttijden vernomen… Komt ie!
05/06 HV 961 06.20 - 10.50
19/06 HV 962 11.45 - 14.30
Heenvlucht erg lekker! Maar ben eigenlijk niet zo blij met terug! Zeker niet nu ik weet dat de vlucht van vandaag terug gaat om 23.10 ofzo…
Maar goed wie weet veranderen ze nog wel!!
Iedereen een fijn weekend gehad?? Nou zaterdagavond was voor mij natuurlijk weer toppertje!!! Zondag de hele dag bij mijn oma gezeten, en heb daar lekker Turks gekookt!!
x
Goede middag Cyn!
Wat had je gekookt?
@Cyn, lekkere tijden toch??? lekker vroeg heen in elk geval.
Turks koken lekker!
Je bent ook vast wel eens bij Deniz geweest, zit er 1 t.o. het station, de andere in het centrum.
Ook erg leuk daar, lekker eten ook en niet duur .
Maar je kent ze vast wel, als Alkmaarder en als Turkije-gek.
en anders moest je je nu heel hard gaan schamen hahahah
Ben je ondertussen weer helemaal opgeknapt??
Hoi Cyn, ben daar ook benieuwd naar wat je gekookt hebt!! Natuurlijk hoop ik ook dat die tijden veranderen(terug dan!) want ik heb tot nu toe dezelfde tijden(Hihi)
![]()
@Von:Als niet Alkmaarder ken ik die bij het station ook trouwens(haha)
@Mar: Ik had pilav gemaakt, en Köfte, en een of andere groentedrap uit een turks kookboek. Met sperziebonen, uien en tomaten…
@Von: JA deniz die ken ik wel! Ik vind trouwens Bodrum ook erg lekker! Zit op de brug bij de bieb, als je naar het station loopt!! Ik ga volgende week dinsdag weer ff bij 1 van de 2 eten! Ja ben weer de “oude” hoor. Ben nog wel verkouden, en had zaterdag een ontstoken oog… Dus een beetje schuin voor die webcam en lief had lekker niks door!!
@Beps: Weetje… Dan kunnen we in ieder geval echt meteen door naar het eten!! Dus ik wacht je op hoor!
x
@Cyn:
Als ik het goede voorheb met de sperziebonen vind ik het echt heerlijk!!!
Kook het hier ook ooit, had het recept van mijn tante uit Syrië, veel gerechten van daar komen overeen met de turkse.
Helaas vindt mijn man het niet zo lekker omdat er nogal veel knoflook in zit en daar heeft hij een gruwelijke hekel aan.
Hekel aan knoflook??? Ohw wat zonde! Jammie jammie ![]()