Estore,om ons wat bezig te houden 4

heeft hij voor jou engels geleerd of kon hij dat al???
haha je zult nu wel geen tijd hebben om te reageren, veel te druk op je roze wolk…

@Beppie, ik ben ook een muts 1e klas…zag net pas dat je me een ‘tomaatje’ voor bij m’n naam cadeau had gedaan…Dank je wel! you’re sweet XXX

@Von: Hij leert inderdaad Engels voor mij, en hij gooit er zelfs wat Nederlands doorheen!! Toen ik hem leerde kennen sprak hij helemaal geen engels… Nu gelukkig wel!!!

MEIDEN HIJ IS ZOOO LIEF!! Wil nu al naar hem toe!!

x

@Von:
Hoop dat je baaldagen zo voorbij zijn en dat goede gevoel weer vlug de overhand heeft.

@Marion dank je wel , heb het al weer even van me af geschreven in Gedichtentopic
helpt meestal wel haha

@Cyn, lief hoor kan me voorstellen dat je op je roze wolk staat te springen om hem weer te zien, pas om dat je er niet doorheen zakt …maar nog maar eventjes en dan kan je hem weer in z’n armen vallen zucht… .

Maar idd wel lief dat hij engels is gaan leren. m’n vriend is nu met nederlands ‘bezig’, dwz zo goed en kwaad als het gaat. Hij wilde graag nederlandse les gaan nemen, maar dat wordt nergens in Turkije gegeven. Nu behelpt hij zich maar met een cd’tje waarop de zinnen van het leerboekje in het nederlands gesproken worden. Ach je moet wat maar is niet ideaal aangezien de grammatica er niet in uitgelegd wordt. Hij doet z’n best maar op deze manier zou zelfs ik (en ik hou van talen leren) het gauw voor gezien houden. Maar dat zeg ik hem natuurlijk niet haha…

Nou lieverds… Weltrusten… Yasar viel bijna om van de slaap, dus heb hem naar bed gestuurd!! Ik ga nu ook slapen!!

x

Truste Cyn, wat zul je lekker dromen :love:

@Von: geniet er maar van, je vond je zelf zo zielig omdat je niets bij je naam hebt staan, dus vandaar dat APPELTJE!!!(hihi)

@Marion: Gaat het wel goed met de moeder van je vriendin, ik meen me te herinneren dat jullie mss niet konden omdat zij ziek was toch!!??!!??

@Cyn: Ach hij lijkt me echt lief, ik ga het wel zien denk ik toch hihihi

Meiden, tijd, ik ga lekker onderuit!! We hebben vandaag naar een ander bed(eigenlijk andere matrassen) gekeken, en ik denk dat ik daarvan ga dromen!! Zooo lekker(en zoooo duuuuuuur)
Als ik niemand meer ‘spreek’ voor de moeders onder ons: FIJNE DAG!!!
:wave:

ja ik ga ook maar eens horizontaal haha.
morgen weer vroeg dag.
krijgen rondleiding op Schiphol notabene…Eigenlijk nix waard ga je naar schiphol en ga je niet weg…niet bij nadenken maar.
daarna moeten we een rondleiding verzorgen per touringcar door Amsterdam. Hmmmmmmmmm dat wordt leuk: morgen NIET naar Amsterdam gaan dus meiden . daarna naar de Zaanse Schans en daarna de Vechtroute rijden.

Is voor m’n cursus toerisme…wish me luck en als ik hier niet meer terug kom op dit forum dan ben ik lost in middle of nowhere .

Kan nu nog niets met die cursus, eerst eens even proberen m’n vriend naar NL te krijgen en daarvoor heb ik in elk geval een vast contract nodig.
En aangezien ik (heeeeeeeeeeeeeeel lang verhaal , bespaar ik jullie) , net een paar maanden bij m’n vaste baan weg ben…heb ik daar weer even voor nodig.

maar zo’n cursus tussendoor is wel errug leuk moet ik zeggen.
kijken of ik daar morgen nog zo over denk haha

Trusten allemaal XXX

Vriendin wil nu niet weg. Van de ene kant snap ik het wel maar van de andere kant ben ik teleurgesteld en boos.

[quote=beppie1]

@Marion: Gaat het wel goed met de moeder van je vriendin, ik meen me te herinneren dat jullie mss niet konden omdat zij ziek was toch!!??!!??
/quote]

Gaat goed met haar moeder, ze mag dinsdag naar huis. En daarom gaat ze niet mee. Ze is zo negatief ingesteld en zoekt overal problemen. Vandaar dat ik teleurgesteld en boos ben. Had ze meer initiatief getoond was er wel een oplossing geweest zodat haar moeder 's nachts niet alleen zou zijn. Maar ze speelt liever het slachtoffer want dan krijgt ze aandacht. Is al een half jaar zo en wordt daar af en toe zo moe van.

Succes Von, GOOD LUCK, we zullen voor je duimen want daar zijn we erg goed in :wink:

Marion, laat je niet tot negativiteit overhalen, ook niet qua haar dingen!! Het haalt je gevoel voor alles(en haar) zooo naar beneden(mij meestal wel!) Ik denk aan je en baal met je mee ok! Dikke knug
:wave:

@Beppie:
Dank je meissie. Was ik ook niet van plan hoor. Ben zelf juist iemand die altijd alles van de positieve kant probeert te bekijken daarom is het zo moeilijk om haar te kunnen begrijpen. Is heel vermoeiend want ze zuigt je helemaal leeg. Neem als het me te veel wordt dan soms ook bewust een paar dagen afstand om ff bij te tanken. Want wil haar niet in de steek laten zoals de rest van de vriendengroep. Hebben tenslotte ook enkele mooie jaren gehad samen.

Cyn, Sev en Von: geniet maar lekker op jullie roze wolk!!

@Von: ben benieuwd hoe de rondleiding is gegaan!

@Marion: jammer hoor, je had je er toch op verheugd en dan gaat het niet door. Kan het me voorstellen dat je er een beetje boos om bent…

Kus, Dia

Marion, soms kun je echt teleurgesteld worden door vrienden, omdat jezelf heel positief bent.
Ze kunnen er vaak niets aan doen.
Ik hoop dat er nog iets anders leuks voor in de plaats komt.

Ik heb erge heimwee en heb daarom even een leuk verhaal geschreven over wat ik in Side heb meegemaakt. Het was net of het weer even opnieuw heb beleefd.
Je kunt het lezen bij verhalen, verhalen…

Fransijn, heb je verhaal gelezen en er wat gepost !

x

Marion wat balen zeg! Heel goed dat je bewust wat afstand neemt soms, zo laat je haar ook niet vallen en kun je haar des te beter steunen.
Een dikke knuffel van mij!

KNUFFEL

Mn vriendje stuurt foto’s van vorig jaar die de fotograaf van hem heeft getrokken ! ooooooo ben ooooooo zoooooo blij !!! :love:

@Marion. Jammer hoor dat het daarom niet door kon gaan. Kan me idd ook wel voorstellen dat je even een stapje terug doet nu.
Maar inderdaad wat je zelf al zegt, wees er wel voor haar. En praat over je gevoelens , hoe jij je onder de situatie voelt, ook door wat ze nu ‘gedaan’ heeft (van de reis afzien). Alleen met een open communicatie bereik je het meest. En als je echte vriendinnen bent dan moet dat kunnen . Misschien zit er nog wel iets anders achter dat ze niet mee gaat.
het orakel heeft gesproken

@Fransijn: natuurlijk heb ik als verhalenliefhebber (zoals je weet…) , meteen je prachtige verhaal gelezen. Mooi hoor, gelukkig dat het goed gekomen is met Ercan. En dan ineens was hij weer vrij, dat is tot op de dag van vandaag nóg een raadsel hè.
Heb ook vorig jaar een vergelijkbaar verhaal meegemaakt…maar dat lezen jullie nog wel in Verhalen, verhalen…
Bedankt voor je story enneeee keep on writing I love verhalen (en gedichten:wink: )

@Sev. Wat leuk zeg, je zult wel benieuwd zijn. Die zullen wel super zijn die foto’s ! Verheug je er maar lekker op !Xx

@llemaal. bedankt voor het duimen voor m’n praktijkdag…ging best goed, hebben ontzettend gelachen. hebben danook een hele leuke groep. voelde me wel echt tourist hoor, eerst rondleiding op Schiphol (en dan NIET weggaan, en net het vliegtuig naar Istanbul zien vertrekken…:jeez: ), dan door voor stadstour met touringcar door Amsterdam. heb erg gelachen, moest deel v.d. tour doen, chauffeur begeleiden e.d. . nog aardig goed vanaf gebracht. kon alleen niet voorkomen soms ‘en als u linksáchter u kijkt, ziet u …’, te moeten zeggen: er valt zoveel te vertellen en met een bus ben je er zó voorbij. en stoppen was geen optie. Dus…al met al erg gelachen en veel geleerd. Daarna gingen we door naar de Zaanse Schans: hoe toeristisch wil je het hebben haha. Ach ben ik daar ook eens geweest … en daarna de Vechtroute. Offffffffffffffffffffffff, ben helemaal uitgeteld nu.
Nu donderdag nog ff examen en dan heb ik het binnen. Want over onze groep waren de begeleider en de chauffeur (ook v.d. docenten) erg tevreden. We hebben dan ook werkelijk een SUPERgroep. Lekker als het gewoon goed loopt.

Sorry zit er een beetje vol van, ik stop maar anders blijf ik schrijven…

Wil zeker ‘later als ik groot ben’ de reiswereld in gaan. levendig wereldje. maar eerst maar eens kijken of ik weer een vaste baan kan veroveren…