Estore,om ons wat bezig te houden 4

Iedere keer ik meespeel, win jij altijd ! Hoe doe je het toch ?! Heb je Hans, Jeroen, XanderR omgekocht ? :stuck_out_tongue:

Hahaha ik heb geen idee, ik dacht eerst dat ik gewoon de enige was die mee speelde ofzo :stuck_out_tongue: Hahaha
Maar blijkbaar niet dus :wink:

NEEJ ! Ik SPEEL OOK NOG MEE !!! Maar heb het ff opgegeven hoor, verlies al mn mooie puntjes !

hehehe :stuck_out_tongue: En ik krijg die mooie puntjes dus :stuck_out_tongue: (hihi)

**WEEKEND!!! Gaan we nog weer stappen meiden :stuck_out_tongue: **
Ow ga binnenkort echt weer 's lekker stappen met een vriendin. Is lang geleden en heb er superveel zin in! Lekker de hele nacht dansen, joehoe!!

Goeiemiddag allemaal !!! Waar is iedereen ?

Ben juist thuis van mn werk, zalig weertje nog momenteel !

Ik ben dr ook weer. Hele dag gewerkt.
Ik had vanmorgen de buschauffeur gevraagd waar ik uit moest stappen, hij zou het wel zeggen, nou nee dus… Dus ik kon 45 minuten lopen… Toen heb ik de weg gevraagd en ja ik moest nog wel een eindje lopen… Maar gelukkig wilde hij me wel een lift geven. Bleek dus later dat ik nog wel het dubbele moest lopen…ZUcht en dat op hakjes (moest hakjes aan) AUW!!!
En dan nog hele dag op die schoenen staan! Zit hier nu met mn benen omhoog.

Sev, ik heb nu niet gewonnen :frowning:

@Kelebek , neem maar lekker voetenbadje Héééééééééérlijk.

@Dia , klinkt leuk die schoenen .ook helemaaaaaal niet Turks haha

@Marion, heyyyy waarom gaat het nou niet door, heb ik wat gemist???XX

@llemaal. baal een beetje. heb nooit het gevoel dat het tussen m’n vriend en mij niet goed gaat en heb er ook eigenlijk geen aanleiding voor maarreeeeeee het voelt gewoon even niet goed en kan het niet onder woorden brengen. BAH …zal wel aan mezelf liggen laat maar.

@Von: heb ook soms van die baaldagen (vraag maar een beps en Cyn) maar meestal ligt het wel aan mezelf en als ik dan naar mn vriend bel, blijkt er uiteindelijk helemaal niets aan de hand te zijn !

Jee wat herkenbaar Sev. zal idd wel aan mij liggen.
en als ik hem inderdaad zou bellen dan is er niets aan de hand en vraagt hij zich af waar ik me nu eigenlijk druk om maak…Tja …maar het is een gevoel.
maar ‘gelukkig’ dat je het herkent, geeft me moed haha:embarrese

@Von: Baaldagen heeft iedereen en ze gaan gelukkig ook vaak wel weer over!!

Hij is weer online!!! zucht

x

Hihi Cyn, tof voor je ! De mijne is er ook al opgekomen ! Zucht

Haha we zitten we samen op een mega roze wolk he!!

x

O jaaaaaaa en hopelijk gaat er niet te veel wind want ik wil die roze wolk wel nog ff behouden :stuck_out_tongue:

ŞKIM SENİ ÇOOOOKKKK SEVİYORUM zegt:
if you want we can go to my house
AŞKIM SENİ ÇOOOOKKKK SEVİYORUM zegt:
cause
my family meet you

thenks baby my family wery happy
for we

Hahahahaha hij is echt lief!

hihihihihi :love: oooooooooooh

Ja sorry hoor, moest het even met iemand delen… Het is echt een schat, en hij ziet er nu echt uit om op te vreten!!!

x

leuk en lief zeg mogen we me msn’nen hahahahaha

Ach Cyn, wat een heerlijk ventje!!!
:wave: