Hehe ok, en ja idd, Hans is geen Turk maar woont er wel tussen ! Komt Kadir nog vaak hier ? ![]()
Heb hem al een hele tijd niet gezien eigenlijk!!! :jeez: Inderdaad Hans woont er wel tussen, maar is er zelf natuurlijk geen!
x
Heb kadir ook al een hele tijd niet meer gezien of gesproken !! Vorige x had hij het druk met de turkse lessen etc. Heb hem voor het laatst op msn gesproken, een maand geleden ongeveer…
Hij zal het druk hebben…
Maar heb op lokum ook al eens een kadir gezien maar ja, dat kan iedereen daar zijn…
Meiden, kennen jullie Blokker ? Heb nl op hun website zitten kijken en daar kan je een fotoalbum maken zodat je de foto’s niet meer hoeft te plakken. Is zoals een prentenboek waar je ook tekst en zo kan bijdoen ! Héél leuk !
Schat mijn moeder werkt bij de blokker ![]()
x
owwww hahahahahaha
nou ja handig, wist niet of dat in Nederland bestond
Cyn, is de kwaliteit van de foto’s ook mooi daar ? Ik laat ze normaal afdrukken bij Kruidvat maar die hebben zo geen fotoalbum die je kan maken…
Ik laat mijn digitale foto’s altijd bij de mediamarkt afdrukken… Maar mijn moeder altijd bij de blokker… Ze worden ontwikkeld bij Kodak… Niks mis mee hoor!!
x
OK ! Dan ga ik ervoor ! oooohhh verlang al en voor 16.95 € kan je hem niet zelf maken
hehe
Moet nu alleen nog leuke zinnetjes vinden zo van die zinnen waar … kan achterstaan
Snap je ?
Kunnen ze het ook in België bezorgen dan?
x
Ja Blokkers genoeg hier in België, heb er hier eentje in het centrum van waar ik woon, héél handig, moeten ze dan thuis niet leveren…
Oh dat is mooi!! Wel leuk zo’n fotoalbum! Maar ik heb mijn kadoo al he ![]()
x
Hihi ja idd ! Nou, mss word het van mij volgende keer dan wel een ring ![]()
Ben er echt nog steeds blij mee, en ben ook echt benieuwd naar zijn reactie!!
x
Ben ik ook benieuwd naar ! Laat ons zeker wat weten hé ?
Haha ja tuurlijk meid! Ik weet alleen niet of ik daar ter plaatse online kom, maar anders krijgen jullie achteraf een mega verslag
Haha of niet als het fout loopt haha
achteraf is ook goed ! Ben zelf niet het type dat in het buitenland internetcafe’s opzoekt!
Pfff ik ben weer terug naar een dag werken ![]()
Morgen weer centjes verdienen
En weer stappen, dansen en sjansen:p
hihihi welkom terug !en succes met bijlezen
lottowinnaar ![]()
hehe ja het gaat de laatste tijd wel goed ![]()
Heb inmiddels alles terug gelezen
Ben weer bij!