Denk dat de meeste fun daar al vanaf is, nu gaat het gewoon volgens mij om ‘ons bezig te houden’
en onnozel te doen en soms serieus en zo, nou ja, zeg maar de ‘gewone dagelijkse dingen’ ![]()
file:///C:/DOCUME%7E1/RIENEK%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg
file:///C:/DOCUME%7E1/RIENEK%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg
zucht! Ja hij gaat et haar wel vertellen, had hem net aan de telefoon en hij wil het morgen uitmaken. ohw ik vind dit echt niet tof!! Ik weet wel dat het mijn schuld niet is, want ik wist van niets, maar ja ik ben wel dat meisje dat haar strax pijn doet, degene met wie haar vriendje is vreemdgegaan!
Echt mannen!!! Can’t life with them, can’t life without them!
Ik geloof dat hij ook verliefd is op mij of iets dergelijks…
want hij zat me toch een potje nerveus te doen aan de telefoon. En hij stuurde de hele dag al dubbelzinnige smsjes (echt niet tof, ik was zooooo boos!) Maar ja nu wil hij nog een keer serieus gaan praten… ZUCHT! En hij bedoelde die smsjes niet zo, of ja ook weer wel, maar hij wilde mij niet boos maken ofzo. Nou ja vaag verhaal!
Had nog zulke duidelijke smsjes terug gestuurd (nogal kortaf zo erg dat mn vriendinnen al riepen: Ahh Rien! arme jongen) Ja sorry hoor bah! Ik wil hem ook helemaal niet, helemaal niet na dit gebeuren!
Was net op dat feest, kwam hij dus ook… Ik de hele tijd uitkijken naar die Noor
(niet gezien helaas).
Maar ik zag net op mn rooster dat ik vanaf volgende week op maandag, dinsdag EN woensdag vrij ben!!! dat betekent dus dat ik ongestoord op maandag naar die bar kan stappen (was er vandaag en waahhhh wat een lekkere kerels daar!!
Oew we kregen ook veel aandacht (leuk leuk leuk) op een gegeven moment stonden er 5 jongen om ons heen
hihi!)
Ok ik ga nu slapen. moet morgen al weer om 9uur werken. Spreek jullie morgenavond weer ![]()
Dikke kus en slaap lekker!
@Rien wat een toestand!!! Hoop dat je er een beetje uitkomt!! EEEEENNNNNN dat je je Noor ergens weer ontmoet natuurlijk!!
@Cyn, leuk die tijdbalk. Nog ff, voor mij 4 weken, dus voor jou nog 3,5!
@llemaal: Het is ‘goed’ gegaan gister. De dierenarts heeft haar werk gedaan, wij hebben haar op haar gemak gehouden, en ze is heel rustig vertrokken naar de kattenhemel! Daarna heeft de puber haar de hele reis terug(35 min daar zit DE ARTS, waar wij vertrouwen in hebben!) in zn armen gehouden en ook nog in huis wilde hij haar niet loslaten. Was wel heel emo dus. Toen hebben we haar in het kistje gedaan en begraven. Nu moeten we verder met ons verdriet, en dat komt vanzelf goed!!
Reageer hier maar verder niet op, ik ben ook nog zo emo als de pip dus…
Straks weer motorrijden(back to live dus!) ook wel weer lekker natuurlijk
Tot vanmiddag
:sad:
Zo meiden, wat gaan we voor leuke dingen doen, vandaag, morgen het weekend??
Hebben we nog iets leuks voor onze moeders gekocht(sorry als ik hiermee mensen kwets, maar het is tenslotte moederdag!)
VERTELLLLL!!!
![]()
bodylotion en douchegel van haar lievelingsparfum !!!
En mss als iedereen behalve mn ma thuis is, nog een bloemetje gaan halen !
Ik ga straks/morgen naar het tuincentrum om een plant te halen(op verzoek!) voor in de tuin, winterhard! Weet anders ook niet echt wat, ze heeft alles en koopt wat ze hebben wil(luxe probleem!)
![]()
oei oei hehehehehe
Wij zitten meer met het probleem wat we nu nog zullen kopen voor haar verjaardag een maand later… mss parfum of zo, is ze altijd héél blij mee.
Huishoudtoestellen heeft ze niet graag omdat dat om te werken is, snap ik ook wel, dat moet je zoiezo hebben !
Ik had graag een reisje geregeld om mee te gaan met mij in oktober of zo, is dan ook mijn verjaardag en ze wou zo graag eens met me mee in die periode maar ze krijgt geen verlof ![]()
Zullen wel de gebruikelijke bloemetjes worden denk ik. Maar weet dat ik daar mijn moeder erg blij mee maak, zij is gek op mooie boeketten. En onze bloemist maakt echte kunstwerken.
Mn ma ziet ook graag bloemen maar deze tijd van het jaar houden ze in ons huis niet goed met zo een weer. We hebben meer raam dan muur en het is hier snikheet met de zon er de hele dag op zodat die arme bloemetjes in drie dagen al verwelkt zijn ![]()
Ik heb nog niks gekocht, mijn moeder wil namelijk ook niks, dus ik maak wel een lekker ontbijtje ofzo!!! Ik heb geen idee… haha maandag kan ik mijn tijden zien:D:D:D:D:D
x
Zal mss ook een ontbijt op bed doen ![]()
Toen wij héél klein waren mn zus en ik, gingen we smorgens op moederdag bij het openen van de supermarkt altijd achter een stuk Fa zeep hihihihi van onze eigen centjes (20 frank of zo :p) en mn moeder was er zooooooooooo gelukkig mee omdat het zoiets onschuldigs was en helemaal uit onszelf kwam. Ik was maar een jaar of 5 en mn zus 8 hihihihihi
aaah wat schattig!!! Dat is echt lief sev!!!
x
i know
hahahahahaha grapje hoor !
Hahaha… bijdehandje!! Gister nog een beetje lekker Temptation gekeken??
Ik heb gister 3 uur gewacht op mijn vriend… Maar hij kwam gewoon dus niet! Maar waarom smst hij dan niet eventjes!! Daar kan ik dan wel moe van worden!!
x
@Cyn: omdat het Turken zijn die er zich geen kwaad van bewust zijn
Nou, mijn vriend heb ik al zover gekregen dat hij MOET smssen ![]()
Jaaaa Temptation !! Je gaat zien, alles zal nog goed komen tussen bianca en bjorn. Maar dan is hij echt wel super stom hoor ! na twee keer hem bedrogen te hebben pfffff
Ja daar kan ik echt heel slecht tegen hoor, vind dat helemaal niks. Als mijn vriend me ook maar 1 keer bedriegt dan kan hij het al vergeten hoor! Moet geen bedrieger!!!
X
Héééééé Cyn ? Mss kunnen we eens vragen aan hans onder zijn rubriek ‘Vraag het aan Hans’ om te weten wat een man zoal graag krijgt als verrassing
Nou, hij vroeg enkel serieuze vragen van aan de westkust… Mn vriend verblijft aan de westkust en voor mij is het wel een serieuze vraag
Zou ik ? Of zou hij het niet echt appreciëren ? ![]()
Dan ben je beter waard ! Als ze het een keer doen, durven ze meer…
O ja en waarom Hans vraag je je af ? omdat hij een man is ![]()
Haha maar ik denk dat hans toch wel een beetje anders is dan jou vriend… Wat Hans erg leuk kan vinden, dat kan een turkse jongen wel helemaal niks vinden… snappie… Ik weet niet of hij het kan appreciëren!
x
Dat snapte ik wel
haha …