Estore,om ons wat bezig te houden 4

MET mooie mannen!!

x

Kunnen er echt niet wat meer belgen hier op het forum komen :frowning: kan ik ook eens een beachparty doen … :frowning:

Of jij moet gewoon in Nederland komen wonen… In alkmaar bijvoorbeeld. Er staat in mijn straat nog een huisje te koop!!! Je bent welkom hoor :wink:

x

haha ok ik zal eens komen zien, mooi huisje ?

4 slaapkamers, badkamer… tuintje… Open keuken etc… Haha…

Alleen geen garage! En het is een rijtjeshuis… Weet natuurlijk niet wat jullie in België gewend zijn!!

x

Pfffff die klasgenoot (waar ik dinsdag (per ongeluk) mee had gezoend) komt zo bij me langs… Hij heeft mn pinpas nog!
Ohw en vertelde me net ook doodleuk(nou ja niet doodleuk, hij zat er wel mee) dat hij al een vriendin had van 5.5 jaar!!!

Poeh heftig rien!! En nu?? Gaat hij het haar wel eerlijk vertellen???

x

owwwww Rien :stuck_out_tongue:

@Cyn: nou, hier zijn we alles gewoon, rijhuis, half rijhuis, alleenstaand huis, … Ikzelf woon in een alleenstaand huis maar als de buren niet té luidruchtig zijn heb ik er geen probleem mee in een rijhuis :wink:

Onze straat is vrij rustig!! Wijk wonen veel turken. in de straat maar 1 familie… Is wel goed voor de taalontwikkeling haha!!!

x

hihi, wel tof zo Turkse buren lijkt me !

Ach we hebben niet echt veel contact hoor!!! Dus echt boeiend is het niet!!!

x

[http://daisyPath.com/pic/060512/4fdf35.jpg

http://daisyPath.com/days/060605/0/1/+1/2/.png](http://daisyPath.com)

ooooh Cyn ! Hoe schattig !

Nou , mn vriend is me weer behoorlijk beginnen plagen met wat voor cadeautje hij voor me heeft gekocht (omdat we op de dag dat ik in Turkije toekom, 1 jaar samen zullen zijn). En wat een tip heb ik gekregen joh !!! het is geel en verder voor de rest weet ik NIETS !Toen ik vroeg of ze geen blauw hadden:p zei hij alleen nog dat het enkel in wit of geel bestaat en geel hem mooier leek… En hij heeft niet liever dan ik er de komende 2 maand me suf over ga piekeren omdat hij weet dat ik vrij nieuwsgierig ben wat dat dingen betreft !!!

Iemand een idee wat ik aan hem kan geven? Had zo gedacht aan een fotoboek met allerlei foto’s van het voorbije jaar met erbij losse zinnetjes hier en daar tussen de foto’s.

Iemand nog leuke originele ideeen ?

Geel of wit… Goud of zilver… Dat had ik in mijn gedachten meteen!!!
Mijn vriend weet ook niet van die ring die ik heb gekocht!!! En ik vind het zo moeilijk om niks te zeggen!!

x

Dacht ik ook meteen aan goud of zilver ofwel een eend :smiley: ahja, ik zie wel maar een ding weet ik zeker dat ik echt géén maand meer kan wachten …
Die boxershort die ik voor hem had gekocht bewaard hij voor een zoon zegt hij :smiley: had hem een maatje te klein gekocht en voelde hem precies homo ermee :laugh: haha, ik lag echt dubbel van het lachen !!! Arme stakker :smiley:

Hij had me gezegd in februari als ik de volgende keer kwam dat, zo een opklapbare gsm te kopen maar volgens mij zijn geel en wit niet de enige kleuren ? En lijkt me echt ook niet de standaardkleuren voor die gsm ? Heb hem enkel al in grijs en zwart gezien…

Nou, een ring moet ik voor hem niet kopen want heb hem dat nooit zien dragen en hij is er ook niet echt een type voor. Had hem dat zilveren hangertje al gekocht maar weet niet of hij het echt draagt. Hij heeft het wel bij zich maar ja, volgens mij is het ietwat te groot uitgevallen :smiley:

Ahhh mss hou ik het wel bij het fotoboek… Als er nog iemand ideeen heeft kan je die altijd zeggen ! Zou graag nog iets weten voor hem waarvan hij werkelijk iets aan heeft…

Het gaat hard hier !!! :wink:

Hoe bedoel je ? :stuck_out_tongue:

Dat er al weer 58 blz. zijn vol getypt… ( Met allemaal onzin :stuck_out_tongue: )

hahahahahhahaha o jaaaaaaa wij zijn goed bezig :wink:

Gaat het nog om de Estore’s ?? Of is de fun daar een beetje vanaf ?
Haha