Estore,om ons wat bezig te houden 4

En nog meer kwijl!!!

Maar trouwens die jongen aan het begin… Blond, gespierd en bruin… Eigenlijk was die ook wel errug lekker hoor!!

x

pffff in Temptation zit niet echt mijn type eigenlijk… Dan nog meest die mathieu die met cheyenne omgaat maar toch niet om te zeggen waaauuwww…

ik viel altijd op donkerharige mannen, klein kontje, strak getraind liefst licht blauwe ogen(meerdere malen gevonden ook hihi)

Ben getrouwd met een maatje 62, blond en heeeeeeel lief dus
:sad:

aaaaah bah! Nee die vind ik stom!!! :sick: Haha sorry sev!!

Geef mij trouwens maar Johnny Heitinga he beps :wink: hahahaha

Nee bij Temptation zit ook niet echt een type voor mij…

Ohw trouwens kreeg een mailtje dat er vanavond een feest was in die bar waar die internationale studenten vaak komen… Was ook nog een feest voor heel mijn school (dacht dat hij (de Noor) er ook op zat ergens)
Waahhhh hier wil ik heen (moet morgen helaas wel werken) maar nu vroeg ineens een klasgenoot (mee gezoend) of ik met hem er heen ging…

owwww Kelebek, word moeilijk voor jou ! :stuck_out_tongue:

Haha ja, altijd leuk jezelf zo in de problemen werken :stuck_out_tongue:
Hahaha! Maar ik ga nog steeds voor de Noor!

@Rien: Ik zou lekker heen gaan, en het maakt niet uit met wie! En dan lekker voor die Noor gaan!!! Succes girl!!

x

Ja eens even kijken wie er nog meer mee gaat… :smiley:

GAAN!!! GAAN RIEN!!! En doen wat je niet laten kan, maar vooral genieten!!!
:sad:

Remeber: life is very short :wink: geniet nu het nog kan :smiley:

DUZZZZ!!!hiiihiiihiiihiii

Haha precies… Je woont een beetje ver, maar anders was ik wel meegegaan met je hoor :wink:

x

Ja jullie hebben helemaal gelijk! Ik kan alleen helaas niet zo lang gaan…
Moet morgen weer werken, maar ga komende maandag (denk ik) zowiezo ook nog even naar die kroeg. Zag net dat we dan al geen college’s meer hebben (alleen nog op donderdag en vrijdag :p)

Haha Cyn je bent van harte welkom hoor!! Je kan zo bij me blijven slapen! :wink:

Ik zou gaan, nu je nog kan, straks ben je net als ik oud en bestommeld(hihi) en dan heb je er geen zin meer in ofzo(sure NOT)
:wave: :sad:

Heey ik hoor hier ineens over een temptation island party in Amsterdam 26 mei. Een vriendin van me vroeg of ik mee ging… hahaha
Misschien gaan we nog wel… Nog meer gegadigden? Kunnen we gaan stappen in A’dam :wink:

Ja inderdaad. die gasten van temptation komen ook allemaal!!! Ik weet nog niet of ik ga… moet ff kijken!!

x

ok, veel plezier daar allemaal dan!!

Is wel grappig, houden we een soort uitgaansmeeting :stuck_out_tongue: :wink:
HEEY THE BEACHPARTY in real life!!! :smiley: Hihi