Slaap lekker allemaal! Ik ga helaas niet mee naar het beachfeestje
Ben echt helemaal dood op van de vorige feestjes nog! Dus ik kruip nu lekker op het vliegend tapijtje en ga een tukje doen ![]()
Weltrusten! Droom mooie dromen! Liefs Rien
Slaap lekker allemaal! Ik ga helaas niet mee naar het beachfeestje
Ben echt helemaal dood op van de vorige feestjes nog! Dus ik kruip nu lekker op het vliegend tapijtje en ga een tukje doen ![]()
Weltrusten! Droom mooie dromen! Liefs Rien
Goeiemorgen!!
@Beps: Sterkte, maar ik spreek je op msn nog wel!!
@Von: Ik wil ook fruitsalade!!!
@Sev: Woooeeeh Temptation was leuk gister!! Len en Mieke krijgen ruzie, en ze wil niet mee op dreamdate!!! Oh nou heb ik het leukste al verteld!!
Vandaag weer werken, en het is gewoon weeeeer mooi weer!! Morgen ook nog werken, en dan WEEKEND!!! Maar ja dan gaat het geloof ik regenen!!
x
@CYn: woehoeuuuuw dus kan er al niet veel meer verkeerd lopen op zijn dreamdate want hij was echt een leuk koppel met zijn echte vriendin !
Goeie morgen allemaal!!!
Ik heb gister ook Temptation Island moeten missen ![]()
Zondag was de herhaling toch?
Nou… Hij gaat met Evy… En dat is voor hem zijn grootste verleiding had hij gezegd… Andries gaat met Rowena… en hij staat ook vanaf volgende week open voor verleiding, omdat hij denkt dat zijn vriendin vreemd gaat!! De vriend van Cheyenne (naam kwijt) gaat met die Ivora…
Cheyenne gaat uiteraard met Matthieu… Liesbeth met Edwin, en Lisette met Patrick… Zo nou weet jij alvast wat er gaat gebeuren!
x
hihihihihi bedankt ! Hoef ik bij deze niet meer te gaan kijken ![]()
Oh en… en… en… Bianca gaat volgende week tegen Bjorn zeggen dat ze er liever met Stephan zat!!! Kan nog leuk worden!!
x
owkeej beloofd spannend te worden meiden !!!
Voor jullie wel, ik heb er niets mee. Ik heb weleens gekeken en dan kreeg ik van die kriebels van: wat mongool!! Laat die onzin toch enzo!!
Vond live-tv best grappig hoor, heb alles gekeken BB1-2-3 De bus, dat eilanden-overleven enzo. Maar hier kan ik niet tegen!!
Geef mij dan maar 3 avonden CSI dat vind ik dan weer leuk dus
:sad:
Haha. BB volgde ik eigenlijk nooit… De bus heb ik ook nooit gekeken!! Wat me wel leuk lijkt is de gouden kooi!! Het is heel erg maar ik houd wel van leedvermaak!! (ben ik heel eerlijk in) En temptation is ook nog wel leuk om te kijke… er zitten flinke mooie mannen tussen!!!
Die Patrick bijvoorbeeld… met die piercing… WAAAAH dat vink nou echt een lekker ding haha!
x
moet ik snel kijken denk ik, is het een echt lekkertje dus!!!
Wanneer komt het weer dan??
:sad:
Haha maandag… Hij is niet super knap, maar hij heeft gewoon wat!!!
x
Ja Patrick is niet verkeerd, maar ik twijfel nog een beetje of het mijn type wel is…
Is er zondag geen herhaling? (heb et gemist gister :()
Mijn type of niet, kanjer is kanjer, en iets hebben is iets hebben. Type of geen type!! Ik hoef er niets mee, gewoon lekker gluren toch…hihi
![]()
Net zoals in onze eigen temptation: Kijken mag!! Weet je wat ik altijd zo mooi vind!! Dat het altijd donkere mannen zijn die ik lekker vind!!!
Haha…
x
@Cyn:
Bij mij ook meestal het geval.
Ik heb gewoon wat met donkere mannen… Het liefst ook nog een beetje bruin van het zonnetje!!! En dan eigenlijk ook nog lichte ogen!! Had vanmorgen ook zo’n mooie jongen in de bus!!!
Turk, donker haar, licht blauwe ogen… waaaah lekker hoor
Ja hiero ook! Donkere lange mannen met halflang krullend/golvend haar, en GESPIERD, maar niet TE gespierd…
Ohw zwijmel!
Kwijl!!!
o jaaaaaa donker haar, donkere ogen en een mooi gebruind velletje maar liefst niet zwart voor mij maar zo van dat Turks bruin, njammie !