@Marion. Opgelucht te lezen dat de uitslag mee viel.
Lastig om mee om te gaan, gesloten mensen. Maar inderdaad het is wat je zegt, je moet accepteren hoe ze zijn.
Maar die extra knuffel en zoen van je, neemt hij gerust met liefde in ontvangst.
Succes XXXX
Juist het gras bij mn oma afgedaan voor tegen dat ze terugkomt uit Mallorca en het begint te onweren
de weergoden waren me echt gunstig vandaag ![]()
**@Marion: aah dus daar was je vannacht opeens, ik had al zo’n vermoeden :laugh: **
**@Sev: bezig bijtje ben jij vandaag zeg! Klussen, grasmaaien, je mag ook wel ff bij ons langskomen hoor
**
@Beps: hoe gaat het nu met poes?
@Dia: Poes is weer net als gister, dus nu ligt het besluit vast. Morgen bellen voor een afspraak. De puber is een kistje voor haar aan het maken met een opschrift. Zijn manier van verwerken. Wel lief
Meiden bedankt voor het meeleven, zal morgen nog een kort verslag doen, en verder laat het dan maar, anders kan ik het geen plekje geven dus. Maar het word een KL**E avond morgen!!
![]()
O Beps, dat is echt dik** Kl*te**. Had het zo graag anders gezien. Denk aan jullie!
XXX
@Beppie. Veel sterkte. Hebben we toch niet hard genoeg geduimd. :sad:
Beps, sterkte meid! Maar het beestje zien lijden is ook niet leuk, je moet doen wat het beste voor haar is al is het wel een moeilijke beslissing ! We leven met je mee !
**@Beps: heel veel sterkte meis! Ik denk aan jullie… **
hééééé WW is weer iets veranderd :jeez:
@ Beppie: heel veel sterkte morgen!!!
ja ik dacht al wat heb ik nu weer fout gedaan…gaat soms ook niet goed met aanmelden, dat gebeurde ‘voorheen’ altijd meteen als ik WW opstartte. Maar zal wel weer goedkomen ![]()
Ja heb ik ook soms, mss zijn ze er gewoon aan aan het werken of zo ? Kan dat ? ![]()
dat zal dan best. is idd ook weer wat veranderd.
heb net m’n pc even opnieuw opgestart en nu gaat het prima.
wil eigenlijk aan m’n volgende deel beginnen in het Verhalentopic…ff inspiratie krijgen. straal me even in wil je…XXX
De terugkeer naar je vriendje ? Je bent toch al terug geweest hé ?
euh… Bezoeken die je hebt gedaan…
turks eten…
turkse gewoonten…
Euh, nog meer inspiratie ? ![]()
ja er valt nog genoeg te schrijven. Maarre…gezien de loop van het verhaal ben ik nog maar net een halve dag terug vanaf wintersport…
moet wel logisch blijven , maar ik denk dat ik inderdaad maar even 1,5 maand oversla .overigens zitten we ook dan nog maar in juni 2005 hihi…![]()
dank je wel voor de tips…XX
tis rustig hier estore vanavond…
zo ff lekker douchen, boek lezen dan lekker slapen
XXX
typ je gewoon: …enkele maanden later… ![]()
veel douchplezier ! en idd het is hier rustig ! Temptation island bij jullie zeker op tv ? Hier een quiz waar Turken tegen marrokanen moeten vragen stellen over elkaars land en zo. héél grappig !
gouden tip v.d. dag…morgen aan de slag!
Weet niet , volg Temptatioin Island helemaal niet…
maar dat programma waar jij nu naar kijkt zou ik ook naar kijken, altijd erg interessant.
heerlijk, zit nog lekker in shirtje en korte broek aan de fruitsalade…genieten!
nu nog m’n vriend erbij en m’n gelukzalige gevoel is compleet :love:
vind mezelf wel een beetje zielig hoor…jullie hebben allemaal zoveel punten. bij mij is het maar een kale boel haha :dead:
Programma gedaan ! Was echt leuk en heel mooi ! Moest je gezien hebben Von !