Haha ja er ging inderdaad veel knoflook in!!! Het is iets met de naam Fasuyle of zoiets haha
Ohhhhh das zoooooo lekker jahhhh
![]()
Mmm ik ken et niet, maar klinkt wel erg lekker! Ik ken veel Turkse gerechten niet bij naam… heb wel heel veel dingen gehad, maar geen idee hoe het heet. K en S kookten vaak en de zus van K heeft ook heerlijk Turks voor me gekookt, maar ik zou niet weten hoe het heet. Ohw ja 1 ding wel: Mechnum of iets dergelijks??? Soort macaroni achtig iets met zuur sausje en veel (rode) olie. Mmm jammie! Maar je moet er niet te veel van eten, want is super machtig
Ach ken heeeel weinig namen, maar owh ik kan me zoooo verheugen op sutlac!!!
![]()
Knoflook? Lekker!!
Ik heb nog nooit Turks gekookt. M’n vriend houdt er ook niet zo van dus zal het wel alleen op vakantie eten.
@Cyn: inderdaad wel mooie tijden op je heenreis. Hopenlijk verandert de terugvlucht nog naar wat later…
@Dia: Ik ben nog aan het onderhandelen met OAD of ze geen late vlucht hebben!!!
x
Wanneer hoor je dat dan, Cyn??
![]()
Nou ja ik hoop vandaag, en anders morgen!!! Dus zodra ik wat weet dan horen jullie het!!
x
**Hopenlijk gaat het lukken Cyn, kun je nog weer wat langer genieten! **
Graag, want anders kan ik ook nog iets proberen te regelen zeg maar(hihi)
![]()
Meiden heb net even op Transavia.com gekeken, en het gaat denk ik niet lukken! Want… De laatste avondvlucht op de maandag van Bodrum naar Amsterdam gaat op 12/06 en ik kom terug op 19/06. Die tijden waren dus maar geldig tot de 12e… Shit happens…
@Beps: Jij hebt geluk! De vrijdag vluchten zijn niet veranderd!! Jij gaat gewoon vroeg heen, laat terug!!
x
**Heb net ook ff gekeken, maar wij hebben ook niet echt geweldige tijden
**
Oh
vertel is
JOEPPIE!!! Wat heb ik en de puber weer een mazzel!!! Ik omdat we 8 volle dagen hebben, de puber omdat hij dan vrijdagavond nog heeft om schoon te maken!!!(hihihi)
Jammer Cyn voor jou, dus!!
![]()
**@Cyn: als het goed is vertrekken we om 11:20 en om 10:20 zijn we alweer terug in Enschede op de laatste dag. Dus dat wordt 's nachts al vertrekken, bah niks aan! **
Heee bah!!! Ik werd net gebeld door OAD, ze hebben geen andere vlucht meer, anders hadden ze me wel geholpen!! Nou ja pech dan!!!
x
Jammer …maarre ik heb lekker GEEN medelijden en zeker niet met jou. Jij komt zo af en toe es kijken en werken hier in NL , dusse…:whistle:
-grapje hoor Cyn-
Nou von! Dat vind ik niet zo aardig wat je nou zegt ;)
![]()
- dan is het goed
-
x
@Dia een terugvlucht waarbij je in de nacht al uit je hotel moet BAH , da’s echt niet fijn. Vind het altijd zo’n domper. Hele hotel uitgestorven en daar ga je dan. Aan de andere kant: op het midden v.d. dag vertrekken met alle mensen nog heerlijk aan het zwembad en strand is ook niet fijn.
Ach, weggaan is NOOIT fijn.