Me Too!!!
Temptation Island is begonnen !! Iemand een idee of het spannend is ? Jullie hebben het al gezien ![]()
Haha bjorn geeft haar weer een kans!! Meer zeg ik niet!!
x
Juist reclame
oh nééééééééééééj meen je dat nu ??? Dommerik ! (die Bjorn dan hé bedoel ik :p)
Ja dat meen ik! krijgen jullie nu ondertiteling bij de nederlandse mensen? Wij krijgen dat namelijk wel bij de belgen… haha Ja wat een stommeling he!!
x
Wij krijgen ze bij Nederlanders EN Belgen ! Jullie ook bij Nederlanders ?
Misschien is hij ook wel niet zo heilig als hij zich voordoet. Ben benieuwd hoe hun ‘dreamdate’ gaat verlopen. Kwam morgen geloof ik.
Temptation gedaan ! Volgens mij zijn ze gewoon beiden stom ! hehe maar die Bianca staat toch nog 1 streepje meer stom voor ! Die wil gewoon haar fout goedpraten door Bjorn de schuld te geven. Ok, een kus is ook niet leuk maar niet zo erg als sex !
Ahhh, vooral niet in opjagen ![]()
Nou, sev gaat slapen, morgen beginnen in de gang: gaatjes toestoppen, schuren en daarna verven. Heb ik beloofd om alvast op mn eentje te beginnen ![]()
Meiden verzamelen!!! We vliegen terug om weer allemaal op tijd op ons werk/huis/bezigheidstherapie te zijn!!! Boarding now!!!
![]()
:S(poes doet raar, is iig meer alert, gisteravond werd de ontslasting iets dikker, wachten nog 1 dag!)
@Beps: Komaan beps, de moed erin houden, mss komt alles toch nog goed en heeft het gewoon wat meer tijd nodig nu…
**@Rien: ik heb 't weer niet gezien. Kreeg gisteravond ineens zo’n hoofdpijn dat ik maar meteen ben gaan slapen. Teveel cocktails gehad denk ik
**
@Beps: misschien toch nog dat kleine wondertje. Nou hopenlijk zet het door dat het steeds iets beter gaat. Kom op poes!!
**@Sev: veel succes met klussen! **
Vandaag lekker een dagje vrij, dus straks het zonnetje in. Vanmiddag achter een nieuw paspoort aan zodat we over (vandaag precies!) vier weken kunnen vertrekken!!!
@Diamond: We wachten af. Gister wilde ze niet worden aangehaald, viel zelfs uit naar de puber. Vanmorgen kroop ze zelfs op schoot voor een kroel!!! Ach ja, we zien wel, 1 dag extra en dan evalueren we het weer. Het is zo’n schatje, 3,5 jaar oud, en vanaf dag 1 al problemen. Ze had toen al dezelfde problemen, maar met deze medicatie is toen alles goed gekomen. Nu is het 2 weken geleden dus toch weer verslechterd, en hopen we, maar zijn dus realistisch genoeg om te weten dat ze heel voorzichtig aan de laatste van haar 9 levens begonnen is!!
We wachten af
:S
Hoop dat het goed gaat komen met poessie Beps, blijven duimen!! In ieder geval wel fijn dat ze weer gekroeld wil worden.
Is ook gewoon lekker. Als je haar niet meer mag kroelen en het is einde oefening, dan neem je ook zo rot afscheid. Maar het was best ff lekker haar gewoon op schoot, geen poepplekken en ff lekker kroelen, en haar horen spinnen dus!!!
![]()
Ik hoop echt dat het helemaal goed komt beps!!!
x
Wij ook wij ook!!! Nou als ik weer nieuws heb meld ik het wel
Wat is het rustig, iedereen in de tuin???
Hoe moet ik zo de dag doorkomen hier!!! Nu ja, mn werkweek weer over de helft heerlijk!!!
![]()
Het is inderdaad lekker rustig vandaag!!! Op mijn werk ook weer niet echt veel te doen… Alhoewel, wel flink wat tickets om na te kijken!!!
x
Dat is wel het leuke werk, want die mensen gaan weg!!! Ook je eigen reis bij jullie geboekt??? Kan je je eigen tickets nakijken!!! Hihihi
:(![]()
Haha ja tuurlijk heb ik mijn reis hier geboekt! Korting he
Het is maandag even afwachten… dan kan ik de tijden van mijn reis zien, en dan nog 1.5 week wachten en dan komen ongeveer de tickets wel weer!!!:D:D
x
Nou meiden, goed geduimd allemaal, BEDANKT
!!!
Net mijn moeder aan de telefoon gehad en gelukkig viel ook deze uitslag weer mee. Wat betreft het bloed was het gelukkig niet zo verontrustend als ze in de eerste instantie gedacht hadden, wat het wel was weten we nog niet, had hij niet gevraagd :asleep:. Mijn moeder vraagt wel door hoe of wat, wil alles weten. Maar ons eigewijsje wilde koste wat kost alleen naar het ziekenhuis en dan wordt je soms niet veel wijzer. Maar ja, dat is zijn keuze. Vermoed dat hij zelf ook van het ergste uitgegaan is. Kan heel moeilijk zijn gevoelens uiten en heb het idee als het fout zat dat hij dat eerst in zijn uppie wilde verwerken. Volgende week moet hij naar de huisarts en dan moet mijn moeder maar mee gaan. De suiker was wel erger dan ze in de eerste instantie verwacht hadden maar dat is met medicijnen te verhelpen. Hij moest wel nog naar de oogarts en verder wat kleine onderzoeken. Dus weer een meevaller to zover.
Kan ik straks gelukkig naar de koffie en de taart want mijn ouders zijn vandaag 44 jaar getrouwd. Zal dit keer een extra lekker borrel voor hem meenemen:banana:.
Nu maar hopen dat het duimen ook zo goed helpt voor de poes van Beppie!