Heerlijke muziek hier en idem mannen ![]()
Ik vermaak me prima! Wieuw ik ga ook even weer een drankje halen! OEW ik wil heerlijk aangeschoten worden, haal wel meteen 2 drankjes op ![]()
Voor wie kan ik nog meer drankjes halen?
Heerlijke muziek hier en idem mannen ![]()
Ik vermaak me prima! Wieuw ik ga ook even weer een drankje halen! OEW ik wil heerlijk aangeschoten worden, haal wel meteen 2 drankjes op ![]()
Voor wie kan ik nog meer drankjes halen?
**Hihi ik doe mān best
**
Doe mij nog maar een sex on the beack rien!! Gaan we samen ff flink los vanavond haha⦠ik mag alleen geen mannen versieren⦠Dan wordt mijn eigen mannetje namelijk boos ![]()
@Rien: ach doe mij ook nog maar een glaasje! Ben morgen vrij dus niemand die last van mij heeft. En het begint zo steeds gezelliger te worden met iedereen aan de drank
Ik ben ook morgen vrij! Dia we gaan lekker los vanaaf!!!
Cyn, kijken mag, toch? ![]()
Beetje jammer dat ik moet werken morgen⦠Maar die kater zit ik op mijn werk dan wel uit haha!!
En ja rien, kijken mag, maar dan wil ik er ook aan zitten!!
x
**Ow dit is verslavend!! Haha WW heeft wel erg fanatieke leden
**
En dan slapen we morgen lekker uit op het strand Rien! Totdat we wakker worden van het zonnetje. Dan nemen we ff een duik en daarna gaan we shoppen!!
Ja erg he! Nou ik verdwijn met me cocktail ff achter de pc,⦠want vriendlief is online:D
x
Ohw ja heerlijk!!! Ik ben trouwens in ALanya echt een keer op het strand in slaap gevallen na het uitgaan. Zat te praten met een vriendin em toen zijn we in slaap gevallen, werden we sāochtends vroeg wakker gemaakt door de strandwacht
Kijken mag Cyn, ben getrouwd maar heb niets aan mijn ogen. Geef ze hier goed de kost. Want zoveel moois zie ik ook niet iedere dag.
hihihi
Ik ga zo plat, op het strand lijkt me hheeeeerlijk ff dromen bij de golven
buiten honger krijgen als je maar thuis komt eten hoor ik hier achter me, dus ik mag kijken joeppppie!!! Sjansen met toestemming, das mooi!!!
de puber snapt er niets meer van, zit die ouwe muts een btje dom te doen, te lachen, en hubbie doet nog mee:confused:
Ok meiden, ik ga plat en als we terug moeten meld je maar, ik lig bij de tennisbanen!!!
Tot straks
@Beps: slaap lekker, we maken je wel weer wakker als we teruggaan (of als er iets leuks gebeurt natuurlijk hihi). Nou Rien en Marion we zijn nog met zān drietjes over geloof ik en ik dacht dat we nog maar ff doorgingen met feesten, wat jullie?
Beppie kijk uit die kerel komt je achterna.
Haha Beps rennen!!!
Nou Dia maak je maar geen zorgen hoor, ik blijf nog wel even!
Heb wel zin in deze leuke avond! Zullen we daar nog eentje op drinken?
Ga ff langs Beppie liggen, die kerel die kan me een partij zeuren. Kom straks nog ff kijken als die vent vertrokken is.
Kleine komt iedere keer naar beneden. Lijkt me beter om ff te wachten tot hij slaaptā¦zucht
**Meiden ik ga me ff van jullie losweken want Greys Anatomy begint! En Rien ik ga proberen om 't helemaal uit te zien
**