Estore,om ons wat bezig te houden 4

Lijkt me toch beter Beppie dat we even gaan dansen.

Ja om op te vreten, jammie!

Zie je nu wel Mar, je hebt het nog hihihihi
's ff kijken hoe je dat gaat doen, show us!!

niets dansen, chicken!!! Gaan!!

dat eten sloeg dus op die lekkere snoepjes!
Jullie kletsen ook zo snel!

Marion, loop je nou weg voor die lekkere man???

Lekker snoepje is bij ons een heerlijke kerel!!!
Marion gaa nuuuuuu, hij gaat voor jou!!

Marion GO GIRL!!!

Heej jullie ook hier! Dacht ik even een avondje gezellig te kunnen stappen! Kom ik jullie hier weer tegen!!!

HEEEE CYNNNIE GEZELLIIIIII
Wat een toeval;)

Heey Lekker Wijf!!!
Ik ga heel ff wat te drinken halen? Jij ook wat? Ik trakteer!!!

Biertje maar, maar alleen Effes dan
doe maar een halve liter

He meiden waar is Marion gebleven?? Is ze er met die turk vandoor gegaan, of is ze gevlucht???
MARRIEEEEEE WAAR BEN JE, IK HEB DRINKEN VOOR JE!!!

Tamam beps… Hee Sexy Barmen… Bir Tane Efes bira… ve bir tane Sex on the beach lutfen!!!

Ik ben mar ook nog niet tegengekomen!!

Krijg net een sms van yas waar ik uithang… dat hij op msn komt… Hebben ze hier ook een pc??

**Girls i’m back! Kwam onderweg van CSI een paar leuke kerels tegen die ook maar meteen mee hier naartoe zijn gekomen. Ha geloof dat ze een rondje gaan geven, ik lust ook wel een glaasje bubbels! **

He dia… welcome back!! Heb jij mar gezien?>

Jullie zijn echt ERG ! Morgen zitten we aan een deel 5 :stuck_out_tongue:
Nou, ik ben hélemààl niet meer mee, ik zie jullie morgen wel want ik zie het niet zitten om alles bij te lezen…

Tot morgen lieverds xxx

:wave:

**Nou volgens mij zag ik dr net op een bankje zitten druk in gesprek met een leuke gozer, ik heb volgens mij weer heel wat gemist. Maar de leuke dj is er nog dus ik ben ff die kant op :smiley: **

Keej… Ik ga ondertussen op zoek naar een pc MET internet… want mijn Turkie komt zo online als het goed is!

x

@Cyn: veel plezier he, maak 't ff goed dat je gister niet online kon komen, dan ga ik me 's ff uitsloven voor de dj!!

Pas je wel een beetje op jezelf :wink: Straks zijn we jou ook nog kwijt!!! :wink:

x