Proost! Dank je Beppie, had hem nodig. Moet nog ff in de stemming komen. Weer wennen in de disco. Is weer zo lang geleden.
Ja dat ken ik, is echt al een eeuwigheid terug, maar na gisteren ben ik weer helemaal up to date!!
Komt vanzelf
![]()
De katers vallen gelukkig ook reuze mee de volgende ochtend ![]()
met dat virtuele stappen
Denk het ook! De champagne begint al te werken. Nog ff en ik ben weer 18!
Ben ik blij mee. Moet morgen naar kantoor. Maar dat mag de pret niet drukken. Nu ik toch hier ben ga ik het er ff goed van nemen.
You go girl!
Voelt zelfs goed!!! Toch!!! Zo zie je er ook uit hoor en geen dag ouder meer!!
Wat champagne ook doet!!
Let’s go girls, alle remmen los. wie gaat er mee de dansvloer op?
Idd Beppie, die champagne doet wonderen.
Rien je hebt bekijks. Daar aan die tafel links in de hoek, die goser in dat witte shirt kan zijn ogen niet van je af houden.
@Dia: het gaat met moeite maar er waren toch 800g af bij vorige keer (14 dagen geleden) maar ze zegt zelf dat het vervolmakingskilootjes zijn
Ah ja, proberen nu weer iets meer ervan te krijgen ![]()
We zijn Rien kwijt, dus die zal wel met die gozer weg zijn!!! Die is helemaal op de versiertoer hoor!!!
Kom op Marrie, dansen!!!
Sev: Goed hoor, ik wil ook!!!
![]()
Ohw das ook een lekker ding!!
Waahhh Marion zie je die man daar tegen die pilaar aan leunen? Hij is je helemaal aan et uit checken! Oew wel een stoere knappe man!
Jeej we worden omringd door mooie mannen! OEF
Goed toch Sev, langzaam aan is beter. Is toch weer bijna een kilo!
Weet niet waar ik moet kijken. Ziet er hier allemaal uit om op te vreten.
O, en die ogen Rien, zou er bijna in verzuipen. Kijk maar vlug de andere kant op.
Ohw jeej, ohw jeej, hij komt deze kant op!!! WAAAHHHhHhh
Ohw Marion hij wil met je praten… (oehw spannend!)
Meiden wat een mannen!!! Ik zou me er haast nog aan vergapen!!! Wat een snoeppies!!!
Komt hij niet jou kant op? O, neeeeee, hij komt echt hierheen.