OOoohhh zei ik sms-date… Nou ja ik bedoelde eigenlijk msn-date… Ik lag er echt beroerd bij… En ben blij dat ik niet deze week naar hem toe ga!! Mijn halve lip ligt open!!! Echt klote… Maar dat gaat wel weer over!!
x
OOoohhh zei ik sms-date… Nou ja ik bedoelde eigenlijk msn-date… Ik lag er echt beroerd bij… En ben blij dat ik niet deze week naar hem toe ga!! Mijn halve lip ligt open!!! Echt klote… Maar dat gaat wel weer over!!
x
o , dat had ik ook niet eens door, begreep wel wat je bedoelde.
nee met een dikke open lip is het niet fijn … maarre over een paar weken mag je weer lekker heen toch. Volgens mij heb jij écht veel vakantie (en veel geld hihi), jij staat gemiddeld 1x in 2 maanden bovenaan de vertreklijst haha.
Lekker van je tentamens, idd nog eventjes volhouden en dan BITTI oftewel FINIS …
Hihi ik heb et nog even heel gezellig gehad op het strand, toen iedereen (behalve die leuke jongen) weg was. Hebben leuk gepraat, hij komt misschien vanavond ook nog op de beachparty ![]()
@ Cyn: ben blij dat het al iets beter gaat, hoop dat het snel helemaal over is!
@ Marion: Jeej dat is goed nieuws! Nu hopen dat het nieuws van je vader ook goed wordt! We blijven duimen!
@ Beppie: Nee, stiekem is die Noor toch leuker (en in NL), maar ja die is er nu niet (ohw wat slecht van mij :p) Hahahaha
@Von: Veel vakantie: kan altijd meer
Veel geld: kan ook altijd meer
Maar nee mag niet klagen inderdaad!!! haha’
@kelebek: Ja gaat wel weer goed hoor! Ben wel onwijs verkouden, maar dat komt door de pollen (hooikoorts)
x
Geld maakt niet gelukkig. Inderdaad: gelukkig maken ze wel geld…
Aha…hooikoorts…Ik mocht nog denken wat jeuken en tranen m’n ogen toch de laatste dagen. heb er de laatste jaren wel last van maar moet er nog aan wennen dat dat het is . Thanks Cyn:embarrese
aaaaaarrrghhhh ben weer helemaal niet mee en geen tijd om bij te lezen, straks naar de dietiste… Hoop dat ik afgevallen ben ![]()
**@Cyn: ow dan moet je je wel echt slecht hebben gevoeld als je je msn date voorbij hebt laten gaan. Heb je wel weer een nieuwe date gepland? Strekte met de hooikoorts, ken het precies van m’n vriend die heeft er ook behoorlijk last van. **
@Rien: nou ik kom naar Groningen hoor voor zo’n shake! Maar vanavond eerst maar eentje tijdens de party! Ben vandaag zo druk geweest op m’n werk dat ik straks echt wil dansen, joehoeeee!
**@Marion: oh gelukkig goed nieuws. Wens haar maar veel sterkte voor de operatie. **
@Sev: hoe was het bij de dietiste? Was je nog afgevallen?
**Nou allemaal een dikke kus van Dia
**
Dia: Nou je bent welkom hoor!! Ik heb hem alleen nog niet, maar hij staat wel op mn verlanglijstje ![]()
Ik wil ook stappen vanaaf! Moet morgen alleen vroeg opstaan om naar de fysio te gaan (maar ja daarna kan ik mn bedje weer in kruipen
hahaha) Nou nog mensen vinden die mee uit willen (in Groningen)
Vanavond iig weer beachparty :p!!!
Vanavond ook weer Grey’s anatomy :D:D:D:D:D Jeej
PARTY!!!
Heb ik nodig, poes gaat bagger, dus morgen is het klaar!! We mogen haar niet eens meer aanhalen dus!! Nou is voor haar beter en dat telt
Dus vanavond partien en zupen want das dan wel lekker!! En kijken naar leuke mannen, want die 2 sukkels hier snappen er toch weer eens niets van dus!!!(hihihihi)
![]()
@Rien: nou zodra je hem hebt gekocht pak ik de trein richting Groningen, gaan we allemaal lekker mixjes uitproberen!!
Oh ja Greys Anatomy (dit keer blijf ik wakker :jeez: )
**@Annemiek: oh ik vindt het zo zielig voor poes! Het moet weer goed komen, hoop dat er nog een wondertje gaat gebeuren! **
Geloof in wonderen, Diamond, maar in dit geval moet God zelf komen, Zijn engelen kunnen het al niet meer aan!! We mogen haar niet eens meer knuffelen zo’n pijn heeft ze!! Maar vergeet niet, bijna 3 jaar geleden was het ook zo, toen was ze een klein kittentje, en toen hielp het nog wel. Dus ze heeft 3 heel mooie jaren kadoo gekregen(en wij ook!!)
Kom op meiden
FEESTEN!!!
![]()
**Ow ik vind het zo zielig! En ik weet wel dat ze er nog veel langer is geweest dan verwacht maar dat maakt het niks minder erg. Geef haar maar een heel dikke knuffel van mij en ook één voor jou en de rest van het gezin! Leef met jullie mee. **
thanks, ik snap je, maar mijn liefde voor de kat is groter dan mijn verdriet. En dus gaan we haar de kans geven om ons morgen te verrassen, en anders geven we haar morgenavond de tijd om zonder pijn te ‘leven’
Het komt dus goed met allemaal(maar huilen is normaal en gezond)
![]()
Nou kan zo met je meejanken hier, kan me zo goed voorstellen hoe je je nu moet voelen…
Bep we staan achter je! Dikke knuffel en kus!
kom aan meiden, feesten, anders kom ik vanavond niet door!!!
Janus, Bellman, here we come, en ik lust er nog een!!!
![]()
Ja ik lust er ook nog wel één en dat komt goed uit want het is happy hour!!!
das mooi dan neem ik die 2de wel, alhoewel, nee ik neem er 2 van de mijne!! Maar goed dat ik lekker gegeten heb bij het kippeboertje bij het damlatas!! Kon ik nu lekker heen, mn familie zat toch in het vliegtuig!!! hoihoi een vlucht van bijna 6 uur!! Joeppie Onur rules!!! Hihi
Nee ik houd het op ons vliegend tapijtje!!
Meiden wat een heerlijke nummers, ga helemaal uit mn dak, zo eerst ff naar het bankje, ff chillen hoor!
Marion de champagne is koud voor je, proost