Ok! Zeg, lekkere strandjongen? ja jij daar!
Mogen wij 3 aardbei-banaan smoothies? (üç cilek-muz smoothieler (hihi) lütfen! :))
Of nee doe maar 4, kom je er dan ook bij zitten?
hahaha
Vind jij dat een snoepje?? Ach is dat jouw smaak! Ben ik zeeeer benieuwd naar die noor(hihi) Graag hoor lekkertje, kom maar hier zitten, dicht bij Rienepien!!
ja hij is wel lekker, lekker gespierd (niet te), niet te bruin (tis wel een strandjongen he) mooie bruine ogen. Ohw lekker ding!
Kom maar naast mij liggen hoor ![]()
Annemiek en Von, wat een lekkere drankjes he!!
Ohw sorry Annemiek, ik zal je wel laten slapen!
Ja laat nu maar, nu ben ik wakker!!! Maar je hebt gelijk, hij is best een heerlijk gezicht zo, vooral die schouderpartij!!
Hmmm lekker zeg, die smoothie, en zooo lekker fris!! Had ik echt zin in…
Wie gaat er mee zwemmen???
Wie het hardst kan rennen!!!
PLONSSSSSSS
Jeej Annemiek, jij hebt gewonnen! Ik kom achter je aan!!!
BERG JE MAAR ALVAST, HIER KOM IK!!!** PLONS**
Ik Heb Nog Zo Gezegt:
Geen Bommetje!!!
Oeps sorry :embarrese
Maar was wel een hele goeie he! Ohw wat een heerlijke frisse duik! Heerlijke verkoeling!
Ohw Annemiek zie je dat? Die ene jongen daar met die blauwe zwembroek, flirt met je!
He joh, ik heb mn pedo-pas niet verlengd!! Die is veeeeeels te jong voor mij!!! Bovendien kijkt hij scheel, hij kijkt naar jou Rien!!!(hihiihi)
Hahahahahaha!!!
Die bedoelde ik niet, die man die daar naast staat, blauwe zwembroek met bloemmetjes motief (oew kijk nou, hij zet bijna zn bloemmetjes buiten, waaahhhh)
Als hij ze maar geen water gaat geven zal het mij een biet zijn, ik vind zn zwembroek wel leuk trouwens!!!
Maar die schele is best vriendelijk zo op het eerste gezicht!
zo even terug van weggeweest. als echte ‘stoere’ hollanders…de waterfietsen al uitgeprobeerd???
niet voor de fietsen natuurlijk maarre kijk eens goed naar wie
ze verhuurt…:jeez:
Ohwwww VONNNNN!!!
Ja die ziet er echt lekker uit!! Wij(Von en ik) mogen alleen kijken, maar Rien, Go For IT!!!
Ik ga naar huis en douchen hoor, al dat zand.
Ben vanavond er weer om te gaan stappen ok!!
Laterzz
denk dat ik dan ook beter maar kan gaan, heeft Rien wat privacy …Vanavond naar de beachparty??
Rien liefje, vermaak jezelf!! En denk erom, dit is Alanya, en ff duurder te bereiken dan Istanbul, dus niet TE verliefd worden!!! Maar wel lief!!
![]()
Von, tot later dan, eerst de haven, en dan de beach, FEESTEN!!!
![]()
Haha jullie zijn echt gestoord!! Maar wel prettig gestoord gelukkig!!!
@Dia: Het gaat al wel weer wat beter na dat tandartsleed… Mijn mond is wel een beetje lam, en heb hoofdpijn… Maar gister was ik er echt ziek van… Ik heb mijn dagelijke msn-date met yasar zelfs laten lopen… Hij smste me dat hij online was… maar ik kon gewoon echt niet meer!!
@Sev: WHAAAAAAAAAAH ik werd gister helemaal gek met Temptation… Bjorn geeft die k*t van een Bianca gewoon een soort van 3e kans… Wat een ***
Vandaag mijn eerste 2 examens voor Toerisme gemaakt… Heb ze allebei gehaald :D:D Mijn dag kon dus niet beter!! Nu moet ik er nog 3 halen, en ben ik klaar, finito… of zoals die turken het zeggen: FINIS!
Nou dit was het even voor vandaag. Morgen ben ik weer aan het werk, dus dan ga ik weer prettig gestoord meepraten!!!
Kus en ik zie jullie vanavond op die beachparty
Of ben ik niet welkom ?? haha dan kom ik gewoon!
Hey stelletje lolbroeken
!!!
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk…
Mijn schoonzus aan de telefoon gehad net. Een pak van mijn hart. Er zit wel iets wat zich tot kanker kan ontwikkelen maar gelukkig is dit nu nog niet het geval. Moet wel weg natuurlijk. Ze wordt binnen nu en 4 weken geopereerd. Gelukkig heeft deze operatie nog geen gevolgen voor de vruchtbaarheid. Ze moet wel vaak op controle maar het is alleen maar fijn dat ze het goed in de gaten houden. Niet leuk natuurlijk allemaal maar het had zo veel erger kunnen zijn.
Mijn vader moest morgen weer terug, ik had mijn moeder verkeerd begrepen, muts die ik ben. Nam gewoon aan toen ze volgende week zei dat het ook op dezelfde dag was. Nu maar hopen dat dat ook goed uitpakt dan ben ik helemaal in de wolken.
Marrie: Goed nieuws van je schoonzuster!! Nu paps nog!! Ben blij voor je!!!
x
hey Marion, gelukkig zeg, we hebben ook hard geduimd!! hoop dat het daarbij blijft en dat je vader ook weer snel ziekenhuisvrij is .
Succes, liefs XXXXXX
@Cyn, als jij zelfs een sms date met Yasar laat lopen…wil ik niet weten hoe jij er gister bij liep/lag.
Gelukkig gaat het weer wat beter met je !, dan kan je vanavond meefeesten op de beachparty.