MEIDEN ! JULLIE KLETSEN ER HIER OP LOS ! Ben even een uurtje naar ‘Lost’ aan het kijken en jullie hebben zomaar weer 2 blz bijeen gekletst !
@Mar: leuk van die Belgische familie, wanneer begin je wat ‘belgisch’ te leren ? ![]()
MEIDEN ! JULLIE KLETSEN ER HIER OP LOS ! Ben even een uurtje naar ‘Lost’ aan het kijken en jullie hebben zomaar weer 2 blz bijeen gekletst !
@Mar: leuk van die Belgische familie, wanneer begin je wat ‘belgisch’ te leren ? ![]()
@Sev:
Ben dagelijks op Belgische les…hier op het forum ![]()
Hey Bep en Dia (hihi): Ik heb net een vet handige smoothie blender gezien!!! Waahhhh die wil ik hebben! Kan je zelf van die aarbeien-banaan smoothie (met stiekem een scheut rum erdoor) maken en ook nog ijsklontjes erbij scrushen ![]()
Ikke hebbe!!! ![]()
En ja andere drankjes zijn er natuurlijk ook mee te bereiden (ohw ik heb geld nodig…)
Als ik zo’n ding koop zijn jullie van harte welkom om hem te komen uitproberen hoor!!!
OK rien , dat is dus geregeld, heb je al een datum ? ![]()
Moeten we wel in het land zijn, dus…na juni of ver ervoor!! Helemaal naar Grun, oeps, Sev jij gaat mee hahahahahahaha reistijd van 3 dagen hihihihi!!
Maar wel een lekkere smoothie!
![]()
WAT ? Reistijd is 3 dagen ? Zitten jullie nog altijd in Nederland ??
Nou voor jou is het heen en weer minstens 3 dagen, het is in het topje boven in Nederland, en jij zit in het puntje van Belgie, dus ja gaat makkelijk hoor, 3 dagen!!!
![]()
pffffff
Maar super gezellig hoor Sev! Dat je komt! je kan wel bij mij slapen ![]()
@Rieneke:
De leuke Noor niet tegen het lijf gelopen gisteren?
Nee ben ook niet meer uitgeweest gister… moest vanmorgen vroeg op school zijn. Had ik 2 wekkers gezet, slaap ik er zo midden door beiden heen… oepsie!
Maar over 2 weken ofzo heb ik geen colleges meer (alleen projectwerk) en dan kan ik op maandag eens uit gaan, want ik had dus gehoord dat alle internationale studenten dan in een bepaalde kroeg zijn ![]()
En nu kan ik alleen woensdag misschien even stappen en zaterdag (ja vakantie is weer voorbij, moet nu gaan afkicken :() ![]()
Heb je al last van afkickverschijnselen
?
Ja verschrikkelijk!!! ![]()
Door de wekker heen slapen, ik MOET NU de stad weer in!!! Waaahhhhh!!
![]()
Wat een verschrikking Rien, alweer de stad in, wat een straf!!! Arme jij
![]()
Arme ik, dat ik de stad nu niet meer elke dag in kan! ![]()
![]()
Kan wel, maar of de winkels open zijn is iets anders!! Ik kan ook elke dag naar het centrum, alleen als ik er dan ben zijn de winkels dicht (hihi)
Ach ja, je hebt het zwaar kleine Rieneke!
![]()
Heb wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg met jullie te doen hoor ![]()
Ow kunnen we niet even virtueel naar het
.
Net terug van m’n werk. nog lekker even genieten van de zon dusssss dááááág. XX
Ja ik lig al te zonnen, Von. Heb het bedje naast me voor je vrij gehouden!! Dus ga lekker liggen. Lig je goed?? Anders mag je ook de parasol wel boven je hebben hoor. Iets te drinken misschien.
Nou je roept maar, ik ga ff slappie slappie doen
![]()
Ik kom er ook aanlopen met mn hippe bikini en idem handoek ![]()
Ik hoef geen parasol hoor, ik heb wel zin om even lekker in het zonnetje te liggen!
Heey ik heb wel zin in zo’n heerlijke non-alcoholosche coctail! (laat ik nu net een pot met geld uit de lucht hebben gevangen!) Wie wil nog meer een cocktail? My treat!
Ik lust wel zo’n aardbeien-banaan smoothie! ![]()
ME ME ME ME ME ME LEKKER HMMMMMM
Nou snel nog dan, want ik wil echt ff uiltje knappen
![]()