Mijn man wil dit jaar zo veel, en andere motor(scooter) de badkamer en de wc opknappen…de benedenverdieping doen(is net 3 jaar geleden gedaan??) en ga zo maar door!!
IK WIL GEWOON EEN WEEKJE WEG!! Met zn 2en of 3en maakt niet uit!!
![]()
Mijn man wil dit jaar zo veel, en andere motor(scooter) de badkamer en de wc opknappen…de benedenverdieping doen(is net 3 jaar geleden gedaan??) en ga zo maar door!!
IK WIL GEWOON EEN WEEKJE WEG!! Met zn 2en of 3en maakt niet uit!!
![]()
Die van mij heeft voorlopig genoeg gehad…heeft net een joekel van een nieuwe stal voor zijn vee. Dus ben ik nu aan de beurt :yes: vind ik. Hij denkt er meestal anders over ![]()
Ja zoiets dus!!
MANNEN!!!
![]()
tja…we kunnen ook moeilijk zonder…
Ben niet zo’n ster met de boormachine en electriciteit.
Gewoon gaan beppie! Jij mag ook wel wat hebben ! go for it girl !
Pff… Ik zit al 5 maanden te wachten op een foto van me vriend in het leger… Maar hij moet weer een hele “colletion” met foto’s… Najaaahh… En ik maar sturen… Chocolade, woordenboekje, foto’s enz. Nu heb ik dus op een kaart gezet dat ik wacht op zijn “photo colletion”… Pff… Wat zijn ze toch een mutsen soms…
Heel gesprek gehad vanavond, met hubbie en puber. Nieuw idee is gekomen: Niet op vakantie dit jaar en dan in december met de kerst naar de nederlandse antillen!!
Ik word een btje simpel van de heren, en als dit werkelijk het plan word ga ik alleen!!!
![]()
Poehee. Dat is toch ook leuk als het hier zoooookoud is, jullie lekker naar de Antillen? Nou, dan ga ik wel mee als jou het niks lijkt! hihihihi.
Gr… Roanna:)
cool beppie! Dat zijn pas mannen !
Ik heb een loterijticket gekocht ! Daarmee sta jij, beppie, nu boven mij
maar mocht ik winnen dan euh, ik weer boven jou ![]()
wat een flink geklets hier zeg
niet bij te houden hier ![]()
Echt mooi hoor caraïbisch gebied! Alleen je moet zoooooo lang in het vliegtuig. Waren zo’n jaar of 10 geleden op de Dominicaanse Republiek. Heb er echt genoten, heel relaxed allemaal en een prachtige natuur. Ooit wil ik nog wel die kant uit. Maar houden het de eerste jaren nog even op Turkije! En tegen de tijd dat we Turkije helemaal gezien hebben heeft die kleine misschien meer rust in zijn lijf, moet ik nu met hem zo lang gaan vliegen kunnen ze mij afvoeren als we daar aankomen
![]()
Nou meiden, moet een paar uurtjes naar kantoor! Doe jullie best zou ik zeggen, ben benieuwd naar de verhalen straks…hihihihi
Plannen alweer gewijzigd!!! Zoals het er nu uitziet in juni 1 week weg(geen idee waarheen, moeten het nog met 2 ipv 2 bespreken) en dan in september 2 weken met hubbie samen!! Maar ik wil weg, en wel redelijk gauw!!!
Hou jullie op de hoogte!!
![]()
hehe beppie! U do girl ! Ik wil altijd met je meegaan als je geen andere vrijwilligers vind ![]()
Is altijd een optie dame!!! Maar hoop dat het niet nodig is!!
![]()
Wel eerlijk gezegd hoop ik het voor jou ook van niet, hmhm rare zin maar ja, je snapt ze wel ![]()
Klinkt idd leuk dus!! Maar goed ik hoop dat ik dus met de mannen ga!!!
En dan dus ook in het lijstje mag!!!
![]()
Ik ben alvast benieuwd wat het worden zal !
Zoooo dankzij een gulle gever iig Yoella weer voorbij!!! Komt weer allemaal goed!!!
![]()