Ja is ook goed! Haal jij??
Heb ook zin in een zoen van mijn vriendje!!!
Ja is ook goed! Haal jij??
Heb ook zin in een zoen van mijn vriendje!!!
Ik krijg die vanavond al, maar jij…Arme jij!!
![]()
Die kus he, de durum niet!!! Helaas!!
![]()
Ik krijg die 5 juni… PFF was het alvast maar zover!
x
Ik ga ze tussentijds niet tellen hoor, die ik krijg, en dan hebben we het nog niet over de knuffels en die ik dan ook nog van de puber ga krijgen!! En dan heb ik ook nog ergens een puber-meisje dat heeeel graag knuffels uitdeeld(allemaal niet eigen he!!)
Ach als ik het zo kijk ben ik zooooo rijk, ik wil verder helemaal niets!!!
![]()
ik mis hem echt!
Ik geloof je, zou ook helemaal niet mijn ding zijn hoor!! Zo ver weg!!!
![]()
Goed gewerkt meiden!!
Kom ik terug van het sporten, ff bijlezen, zie ik me daar een partij lekkernijen voorbij komen. Krijg je weer de neiging om direct de koelkast te plunderen of direct naar de turk te racen voor een Iskender kebab, gevulde tomaten, aubergines etc.
JAHHHHH IK GA MEE!!!
Wij eten gewoon pizza vanavond, maar als ik die lekkere dingen lees, op naar de TURK!!!
![]()
Die turk samen die houden we tegoed Beppie! Volgende meeting misschien.
Helaas moeten we het vanavond doen met bami! Moet straks met zoonlief mee naar het voetballen!
Moet vanavond naar de kerk, samen met de puber, een cursus!! Maar dat is pas om 8 uur dus
morgenavond om 7 uur naar de motortheorie-cursus, en ik ben al om 18.20 thuis, dus ik ben niet blij!!!
![]()
Ben jij er de komende meeting niet bij dan, Marion??
![]()
MARION??? CYNTHIA?? Is er nog iemand?? Ik verveel me en wil scoren!!!
![]()
Ben er weer even, is hier ruzie om de computer, met 3 man sterk!!!
Nee, jammer genoeg kan ik niet op 2 april
, is onze knecht jarig. Vorig jaar konden we ook al niet. Kan het nu niet nog een keer maken. Hij is er ook altijd voor ons.
Nee das jammer, had het gezelli gevonden dus!!
Met 3 man ruzie om de compie?? Zeker met je kinderen!!! Die willen altijd!!! Hebben wij opgelost, 1 compie voor mijn man, 1 laptop voor de puber, en ik moet maar op mn werk alles op de compie doen want thuis kan het gewoon niet(jaja!!)
![]()
Mijn man is soms net zo erg!!!
Daar kan ik het (nog) niet van winnen…hihihihi
Nou we hebben winkelwagentje ingehaald vandaag! Harry Potter is mijn volgende slachtoffer. Die gaat morgen voor de bijl!
Ik moet eigenlijk nog een post of 40 en dan komt het weer goed.
![]()
Moeten we er nog ff tegenaan. Heb ik Harry zelfs vandaag nog te grazen…gnif gnif