Estore om ons wat bezig te houden 2

njammie !

Ja schat ik weet wel waar die kilo’s vandaag komen!!! Gewoon door TE lekker eten. En daarbij hebben we nu natuurlijk de puber, dus je zit nog ff langer aan tafel, en we eten heel gezond, veel vers, maar blijkbaar ook meer, dus ja… te dik!
Ach het komt wel goed
:wave:

Ah ja, je leeft en das het belangrijkste !

Nee het allerbelangrijkste is dat ik gelukkig ben, daarnaast leeft ik en ik heb ook nog een dak boven mn hoofd een bed om in te slapen, een man, vrienden en jullie!!! IK BEN GELUKKIG

Valt best mee hoor Bep!!

jaja ik weet het te camoufileren!!! hihi

Nee het valt opzich best mee, maar mn kleren gaan een btje tegenwerken dus ik moet wel! Langzaam dan komt het wel goed

Ach beps: Je bent wie je bent, en wat maakt het nou uit wat voor kledingmaat je hebt!! Ik ben ook zeker geen duntje, maar ik ben gelukkig… Dus wat wil je nog meer!!

X

Helemaal mee eens dus, en dat houden we zo

Ok Gelukkig zijn is belangrijkst , ff vergeten beps :wink:

Nou ik zie dat je een prachtige breedbeeld tv hebt gekregen van XanderR :smiley: hehe, wat is er op tv ? :wink:

Tijd om rustig te kijken zodat Xander tijd heeft uit te zoeken wat er nu aan de hand is met de rep kracht!! Isttie lief he:love:(ach k weet niet wie hij is of hoe hij eruit ziet, maar ik krijg kadootje van hem, dus isttie lief!!):laugh:

aaah wat een schat!!!

x

beps, mss als je je tv aanlegt ga je een stripact zien van die lieve schat :wink:

hahahahahahahahahahahaha sev dat vind ik een hele goeie! Maar dan wil ik ook wel zo’n tv!

x

Waaaaaaaaaah leuk leuk ! Amai XanderR kan goed strippen zeg !
@XanderR: ik wist niet dat je dat zo goed kon ! :wink:

Kijken jullie mee dan meiden!!??

Ja tuurlijk ! Bedankt Beps voor die leuke luxe tv !

Meiden, in de reclame ga ik even ‘sportief’ wezen en de hond uitlaten voordat het begint te regenen. Is hij lekker uitgeteld dan vanavond !

P.S.: Estore 3 is aangemaakt om de limiet van 1000 berichten niet te overschrijden !
Have fun !

Here is nr 999

1000… Sluiten maar!!!