Hey Marion, bedankt voor de Akvarie ! Heeft ook wel lekker gesmaakt ! hehehehe
Goedemorgen iedereen! Heb fantastisch geslapen en is echt een hele tijd geleden dat ik dat nog heb kunnen zeggen !
![]()
Hey Marion, bedankt voor de Akvarie ! Heeft ook wel lekker gesmaakt ! hehehehe
Goedemorgen iedereen! Heb fantastisch geslapen en is echt een hele tijd geleden dat ik dat nog heb kunnen zeggen !
![]()
En wat is het hier stil meiden !!
waaaaaaaaaah zo beter?
x
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hihi ![]()
HIIIIIEEEEERRRRRRR BEN IK!!!
WWWWAAAAAARRRRR ZIJN JULLIE??
![]()
HIEERRRRR BEN IK!!!
Ja nou lekker dan, verder niemand dan vandaag?? Marion is naar kantoor, en verder dan???
![]()
Nou lekker dan! Niet blij met mij??
x
ben ik hier ook dan, ben bezig aan het koken maar tussen de soep en de patatten kom ik hier wel ff kijken ![]()
Jawel, moppie, maar als er meer zijn dan is het toch nog gezelliger!!!
Sev alleen koken he, en niet snoepen/proeven, want dan moet je weer meer trainen!
![]()
Beloofd Beps ! Ben echt al een maand bezig erg goed mijn best aan het doen voor het dieet ! Nog niets gesnoept en van de dietiste mag ik, als ik tot zondag nog mijn best doe, een paasei eten
hihi natuurlijk doe ik mijn best ! En geloof me, een stuk fruit en verse groentjes smaken me nu vƩƩl beter dan een pak snoep ! ![]()
Heerlijk, komkommer, peen zalig, en geen calorietjes dus het mag!!
VOLHOUDEN HOOR(en dan ik nog, maar dat komt ooit ook goedhihi)
![]()
Oke, ik ga het nog 1 keer proberen:
Xander, Riemer of wie dan ook, hoe krijg ik reputatiepunten terug?? Xander zou het uitzoeken, maar ik hoor niets meer, dus ik ga het nog eens proberen!!
![]()
IK HEB HONGER!!! Heb zojuist al 4 koekjes op⦠dat is namelijk het enige wat we te snaaien hebben hier!! Dus de verleiding is groot om naar de D**n te rennen!! Beps zijn je dropjes al open??
x
@Beps: mss nog eens een mailtje sturen naar XanderR, mss is hij het vergetenā¦
@Cynthia: kan ik wat opsturen ? ![]()
Nee het zakje drop is nog dichtā¦maarrā¦heb gister nieuwe gekocht op het station, en die zijn iig nog niet op!!! Vind ik al heeeeel goed van mezelfā¦3 ons dropā¦en ik heb 20 uur later nog steeds een flink aantal dropjes!!
En ik ga zo ff naar boven wat te eten scoren!!
![]()
Smakelijk !
Het is echt een foute lunch geworden:
1 broodje dobbe kroket
1 broodje fricandel speciaal
1 kaassouflee
1 beker vifit
1 broodje erg lekker(van alles wat)
HMMMMM
Tot straks
![]()
een broodje dobbe kroket ? hoe ziet dat eruit ?
Krijg je dat allemaal op ? :jeez:
Dobbe kroket is een heel dikke kroket met een ragoutvulling, die zooooo lekker is!!!
Ik eet alles nu op behalve het broodje lekker, dat is voor 15 uur!! Dat is ook op het avondeten na het enige dat ik eet vandaag!! Heb vanmorgen 1 broodje gegeten, en dit en dan vanavond iets met veel groenten en klaar!!
![]()