Estore om ons wat bezig te houden 2

Ach ja ik ben nog slechter dan jullie, dus ik ga nog ff harder!! En daarnaast nog gewoon oefenen op de theorie-CD en mn werk doen he!!!

Ach meiden, tis toch lachhuuu!!
:wave:

En jullie dan, ook aan de slechte dingen bezig, ineens is het heeeeel stil hier hihihihihihihi

Ben ontzettend goed bezig :laugh:
De IS is een heel eind aan de kant :wink:.
Heb al kannen koffie verschonken aan de werklui (ondertussen ook weer een beetje op de hoogte van het dorpnieuws), boodschap en administratie gedaan voor hubbie, dus nog goed mijn best gedaan!

Well Done!!

Ik ben gevangeniswerk aan het doen… Papier om en om aan het leggen, 1 wel met logo 1 niet met logo, 1 wel 1 niet enz… Haha kan straks geen papier meer zien!:dead:

Pff… ik heb echt geen zin om terug te lezen…:bored:

Goed hoor Marion!! Helemaal die WAS die nu klaar IS!!(hihi)
Hoor net van mijn Hubbie dat hij nog de nodige IS naar boven gebracht heeft!!! Kan morgen vet aan de slag dus, vooral omdat vrijdag bij ons beddendag is(BLEHH)

Cyn, ik heb nu alles verder klaar, alles ingevuld en gedaan, denk ik!! Ga nog eens andere slechte dingen bedenken!! Heb tenslotte bijna 2 weken vrij, dus kan eea verzinnen denk ik(hihi)

Nou nog 1 uurtje en dan heb ik VAKANTIE!! Niet dat ik echt iets ga doen, maar gewoon LEKKER!!!

Yoella, hoeveel heb je gemist dan??

Ik was ergens bij blz. 17 gebleven…

En hoe komen jullie aan zoveel punten ???

( Wacht, ik ga ff me raam op me kamer open zetten… )

Nou wees niet bang, niets gemist!! Gewoon puntenscorend gel**

Wel gezelli dat er iemand is dus!!

OOOOOOOOOO dat is echt erg :asleep:, slaapverwekkend. Moet bij ons op kantoor ook ooit een stapel brochures de deur uit. Stapels brieven vouwen, brochures ertussen, envelopje etc., zorgen dan altijd dat we met paar man zijn. Is gezelliger, ondertussen wat kletsen :laugh:

Kreeg trouwens een smsje van Franka…

Hoe we aan die punten komen???

Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten Posten !!!

Wat had Franka??

Oeps gaat hard opeens met posten, niet meer gewend na zo’n rustige dag, Beppie en cynthia waren zooooooooooo stil. Waar die mee bezig waren?
Ik zou het niet weten :whistle: :wink: :smiley: :wink:

hihihihhhihiihihihihiiiii

Mag jij morgen je best gaan doen :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: gnif gnif

**GELUKSVOGEL **(met de vakantie dan)

Alles goed?

Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Ben hier terug! Zo meteen even kijken op welke plaats ik gestrand ben…ben al bang aan het worden !

Yoella: vertellen we lekker niet :stuck_out_tongue:

Cynthia: Al iets nieuws gevonden om punten te verkrijgen? Ik heb nog een truc van vanua gekregen, alleen…we kunnen het niet gebruiken…

Wanneer kunnen we eigenlijk forumbeheerder worden? :laugh:

Als we onze krachten bundelen denk ik

Maar of Hans er blij mee is, geen idee!!

WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKkk !!! Ik STOND dus op de tweede plaats! Nu nog maar op 4 :jeez: :storm: :mad: