Estore om ons wat bezig te houden 2

Beppie, voor al jouw punten wil ik het wel zeggen :wink:

Whahahahaha… Ik zeg het voor de helft!

ik voor een derde

HELP!!! Ik ben uit de top 10 gegooid!!! Waahhhh nee dat vraagt om drastische maatregelen!
Sevgilim, Cynthia, kom op vertel nou!!! Zet ik een HEEEEL lief gezichtje op…:rolleyes:

Hoe komt iedereen aan zoveel punten ???

Ik ga ff eten… Ennuh… Ik lees het zo wel… :smiley: :wink:

ohhh hoe jammer dat jullie er nu net niet meer zijn, zal voor volgende week of zo worden…(Hé Cynthia ? ;))
Ga nu maar al mn bedje in kruipen en beetje tv kijken, als jullie geluk hebben komt mn vriend nog eens op msn en kom ik ook hier nog eens kijken!

xxx

Nou ik ga er geen punt voor betalen dus!!! Jullie vertellen het(via PB-tje natuurlijk want het gaat de anderen niets aan hihi) of jullie vertellen niets. Maar smeken was gister en niet vandaag!!

Vandaag nog en dan bijna 2 weken VRIJ!!! Ga niets doen maar gewoon lekker nietsen!!

:wave:

Nou lekker dan, is er uberhaupt nog iemand??

Zit ondertussen mn theorie-examen te maken! Van CD, lekker makkelijk, heb er hier gewoon de tijd voor. Gisteravond was heeel verhelderend, die man gaf echt vet lekker les!!

Nou ben benieuwd of er nog iemand gaat bijkomen vandaag

Nou zo tussen de bedrijven door kom ik ook nog ff kijiken!
Straks moet ik sporten en er ligt me een berg was die moet gewassen :embarrese is gewoon niet bij te houden hier! Probeer ff de perfecte huisvrouw te spelen maar of dat gaat lukken :laugh: :confused: :wink:

Die was spaar ik maar niet meer op. Toen we gewoon met 2 waren kon dat nog wel eens gebeuren, maar als ik dat tegenwoordig doe dan loopt er ineens 1 te zeuren dat zn sokken op zijn(zoveel heeft hij niet, en tegenwoordig moet hij ze zelf betalen, van ons geen kledinggeld he, dus…)

Ach het gaat je vast leuken, en de perfecte huisvrouw??? Nee geef op, maak tijd voor hen die je dierbaar zijn! Wat onthouden de kinderen, een schoon huis of een moeder die er voor hen was…!!!
Das mijn motto met de pubers!!

Spaar zelfs nog niets op! Blijft gewoon komen :sad:. Komt ook een hoop was van het bedrijf, werkkleren en overalls. Dan nog 4 x van het sporten en zo blijven we bezig.

Heb ook niet echt de ambitie om de perfecte huisvrouw te worden, ga liever voetballen met die kleine :smiley: :smiley:

Zo ik ben er ook weer!!! Wat een heerlijk weertje!!! Ben vanmorgen voor het eerst met me autootje naar me stage gecrosst! Heerlijk turks muziekje aan, en lekker rijden in me bakkie (die trouwens helemaal onder de scheit zit)

X

Marion: En zo hoort het ook, eerst de kleine dan de rest! En wat die was betreft, die is en zal altijd blijven. Vandaar dat wij de naam:WAS niet vinden klopen, was-verledentijd van IS. Dus IS:
IS-mand; IS-goed; IS_machine; IS-poeder; IS-verzachter(hihihi)

Cyn:Nou maakt toch niet uit die schijt.
Als je maar rijd(oeps alweer de verkeerde!)

Gezellig dat je er weer bent!!!
En nu zijn we onderons. VERTEL!!!

hahahaha nou… We hebben inderdaad die hele kalender volgezet!! Ik heb bijvoorbeeld alle wedstrijden voor het komende wk erop gezet!

Sorry Sev!!

X

Jaja ik dacht al zoiets!! Maar geeft niet toch, dat kan je doen!!!

Hier ben ik ook !

Cynt: verrader :stuck_out_tongue: nou ja, en ik heb alle feestdagen van de joden en de hindoes er nog es bijgezet + van belgië en zo, kwam ik ook aan heel wat punten ! :d

En nu is beppie wss de kalender aan het volproppen !

Jij snapt het helemaal Sev. Ook ik aan de punten!!

Jeetje, die heeft inderdaad ook meteen een hoop puntos… Maar dat is niet eerlijk beppie!! Je was dus gewoon jaloers ;):wink: Nou moeten wij weer wat anders verzinnen Sev :banana: :RockOn:

x