Escape campervans

Hi guys,

As november/december gaan we naar NZ!!!
We moeten nog een camper boeken…Ja erg laat, maar schijnbaar zijn er toch nog wel voldoende mogelijkheden.
We zijn van plan een camper te huren bij Escape Campervans. Iemand hier ervaring mee?

Thanks!!!

Ik lees met je mee…wij zijn ook nog op zoek naar een camper voor de maand januari,ook nog steeds niets geregeld,zit ook zwaar te twijfelen over bus-pas!

Mag ik vragen waarom je voor deze camper hebt gekozen?

Omdat ze niet al te duur zijn en toch alles hebben wat je nodig hebt in een camper. Er zit ook een groot bed in, mijn vriend is best lang, dus kan hij zich ook lekker uitstrekken!
En ze zien er natuurlijk hartstikke leuk uit!
Het klinkt in ieder geval goed, maar ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.

Kijk eens op deze site http://www.rankers.co.nz/. Een hele nuttige site met reviews van gebruikers ook van camperverhuurbedrijven (via transportation en motorhomes/campervans, of direct op naam van het verhuurbedrijf zoeken).
Succes!

Escape is supereenvoudig, beetje hippie. maar als je niet teveel eisen stelt dan zijn ze best te doen. Escape herken je overal, alle auto’s zijn geschilderd met een eigen print.

Thanks voor de reacties!
De reviews zijn in ieder geval heel goed, dus dat scheelt!
Denk dat het deze gaat worden :cheer: