Ervaringen reis November Sydney naar Cairns

Goedemiddag,

In november willen we met z’n tweetjes van Sydney naar Cairns gaan. Of georganiseerd met een huurauto en hotels of met een Camper ongeorganiseerd, gewoon lekker in ons eigen tempo.

Natuurlijk hebben hele volkstammen dit al gedaan echter hoe was dit? We zijn geen studenten, geen feestbeesten, gewoon levensgenieters, die houden van natuur en gezelligheid, maar een tentje gaat ons weer net tever, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties.

groetjes Lizzy

Gezien het seizoen zou ik overwegen om de route de andere kant op te maken. In november zou je (als het tegenzit) al te maken kunnen krijgen met het regenseizoen, en dan wil je liever niet in het hoge noorden zitten. Bijkomend voordeel van een trip zuidwaarts is dat je de zon continu in je rug hebt als je aan het rijden bent, wel zo prettig (en mooi voor het uitzicht).

Wij hebben het 2 jaar geleden met de camper gedaan (eerste ervaring met kamperen) en dat is ons super bevallen. Lekker vrij en flexibel, en optimaal genieten van het buiten leven in de natuur.

Hoi RUUD

Dat advies hebben we eerder al gekregen en besloten om dat op te volgen. We gaan met camper vanaf Cairns naar Sydney, heerlijk