Ervaringen Porto Seguro, Bahia

Hoi!

Ik ga eind juli t/m augustus onverwacht alleen naar Arraial d´Ajuda of Porto Seguro (Bahia) en ik ben op zoek naar mensen die er zijn geweest of ook gaan!

Groetjes,

Linsey

hoi linsey,
ik ben ook van plan om juli/augustus in salvador/bahia te gaan rondreizen maar ken alleen nog maar het park chapada diamantina en voor de rest zoek ik daar wel meerdere spots uit.
als jij misschien meer weet van bahia hoor ik dat graag van je.

groeten lammert

Oi Linsey

Er is daar een pousada - http://www.arraialdajuda-casarao2.com/ - uitgebaat door een vlaamse, Marleen
Bij haar kan je vast en zeker voor extra info terecht :wink:

Greetz from the tropIX

Ik woon in Arraial d’Ajuda, dus als je vragen hebt stuur dan maar gerust een berichtje.

Tom

Ik ben er geweest, wat wil je weten ?

Voor diegenen die op reis gaan naar Bahia, de zwarte parel van Brazilië … men mag altijd contact opnemen met mij (via Bahia-link hieronder bvb).

Deze Vlaming woont namelijk al jaren in Bahia en bouwde er een stevige kennis op van lokale bezienswaardigheden (ook zaken die helemaal niks meer met massa-toerisme te maken hebben ;-).

Ik denk bvb aan het coloniale hinterland Recôncavo, of nog aan het Nationaal Park Chapada Diamantina (meer dan eens de Braziliaanse Grand Canyon genoemd).
Ook een uitstap langs de Kokos-kust, met onder andere het fraaie dorpje Praia do Forte, of naar de eilanden Morro de São Paulo of Boipeba behoren tot de mogelijkheden.

U kan hier dus samen met mij rondreizen, in mijn voertuig met een 24/7 begeleiding in jouw taal, terwijl je dankzij mijn kennis van de plaatselijke voertaal toch nooit afgesneden bent van de realiteit.

Interesse ? Kijk gerust eens bij Bahia-reizen NL

Tropische groet uit Salvador da Bahia

Hi Linsey, wij zijn vorig jaar naar Brazilie geweest en hebben gelogeerd in Solar das Orquidea in Arrial d’Aguda bij Tonio, heel goed!! en een aanrader! Het bevindt zich op de weg van de overzethaven (Porto Seguro) naar Arrial op de rechter kant juist in een bocht voor je verder door naar omhoog Arrial bereikt. Tonio kent engels (heeft in New York gewerkt vroeger) en zal u zeker helpen…
Ik heb daar foto’s van maar weet nog niet hoe je die hier op het forum moet plaatsen…ik ben nog maar juist geregistreerd…
didi

hallo,
er zijn plannen om met ons gezin rond de kerst 2011 daarheen te gaan.
ik ken er dus, helaas voor jou, helemaal niets van. toch zou ik na terugkomst
graag goede tips en adviezen ontvangen.
ik wens je heel veel reisplezier.
Wil Bakker