Hallo,
Ik denk erover om hulp te vragen bij de aanvraag van een skilled visum. Nu heb ik op internet gelezen over move2australia. Heeft iemand hier ervaringen mee? En is dit een betrouwbare organisatie?
Groet Marlies
Marlies
dit een heel betrouwbare organisatie
ik weet niet of je al op de website gekeken?
Het is een Nederlander die in 2000 met zijn gezin naar Adelaide is vertrokken
en daar erkend imigratie agent die met veel succes Nederlanders helpt met een visum
je kan vrijblijvend advies vragen ,hij zegt je dan of je een kans maakt, zoniet hij draait er niet omheen
als je wil kan je dan je cv opsturen met beroep enz je krijgt dan een hele lijst op gestuurd die moet je invullen en op sturen, ik denk digitaal
daar rekend hij ik dacht 170 euro voor, Als je later met hem doorgaat trekt hij dat bedrag af van de visum kosten ze hebben ook een dagboek van hun eerste halfjaar gemaakt ,leuk om te lezen
succes
Jaap
Een zeer goede organisatie. Ik ben blij dat we met hen in zee zijn gegaan. Ze helpen je stapsgewijs door het gehele traject heen. We hebben net ons visum toegekend gekregen.
Hallo Sneaky5,
Wij zijn een jong gezin (2 kids > 1 jaar en 3,5 jaar) dat ook sterk overweegt om te emigreren naar Victoria AUS. Maar we zitten er een beetje mee wat het ons allemaal gaat kosten. Ik las dat jullie het visum recentelijk toegekend hebben gekregen. Te gek! Maar mag ik vragen wat het jullie allemaal gekost heeft?
Alvast heel erg bedankt voor je reactie.
Vriendelijke groet,
Lorsa82