Hallo,
Ik ga in de zomer in Nepal vrijwilligerswerk doen, met WLS. Ik was alleen toch nog benieuwd naar ervaringen en tips. Ook om mijn ouders de zorgen lichtelijk te ontnemen. Alvast heel erg bedankt!
Groeten,
Anna
Hallo,
Ik ga in de zomer in Nepal vrijwilligerswerk doen, met WLS. Ik was alleen toch nog benieuwd naar ervaringen en tips. Ook om mijn ouders de zorgen lichtelijk te ontnemen. Alvast heel erg bedankt!
Groeten,
Anna
Hee, ik ga ook met WLS naar Nepal!
Ik begin op 5 juni en ga voor twee weken bezig in het Child Program, wanneer ga jij en wat wil je doen?
Ik heb tot nu toe heel goed contact en ze helpen me met alle vragen.
Ook de training aan het begin lijkt me heel fijn.
Heel veel succes ermee, het lijkt mij in ieder geval een super ervaring!
Wat leuk! Ik ga 4 juni, een dag eerder en ook child care doen!
Ik vind de begeleiding tot nu toe ook goed gaan alleen mijn ouders waren lichtelijk bezorgt.
Groetjes!
Haha, dat is wel toevallig, misschien zie ik je dan ook wel in Nepal ![]()
Mijn ouders vinden het ook wel spannend ja, maar vooral ook heel leuk voor me! Maar het blijft toch wel spannend, zomaar je dochter naar de andere kant van de wereld.
Hoe lang ga jij in totaal naar Nepal? En ook trekken enzo?
Ik ben zo benieuwd, het lijkt me echt een prachtig land!
En over minder dan 2 weken al vertrekken!
Groetjes
Ik ga 5 weken vrijwilligerswerk doen en dan komt mijn zus en gaan we samen trekken en we vliegen terug vanuit India. En jij? Kom je 5 juni aan of vlieg je 5 juni? Ja waarschijnlijk wel als we in hetzelfde project zitten! toevallig haha.
Hee!
Ik kom 5 juni aan, ik vertrek 4 juni dus uit Nederland. Jij ook?
Wat tof zo met je zus, lekker lang de tijd ook! Ik ga in totaal 4 weken, 2 weken vrijwilligerswerk en dan nog 2 weken rondreizen in Nepal, India hou ik over voor de volgende keer ![]()
ja ik ook! Jeetje wat toevallig haha. Vanaf waar vlieg je?