Bedankt voor reacties. Inmiddels is vlucht al geweest en ben er dik tevreden (was voor een familielid van mij). Ik checkte in 3 dagen voor vertrek, dus dat was 10 dagen voor retour en ik kon toen ook gelijk retourvlucht inchecken en kaartje uitprinten. Dus was niet nodig om daar in Skopje nog een keer in te checken
Het duurde wel 5-6 dagen voordat de bankoverschrijving van betaling bevestigd werd door Wizzair maar voor de rest is alles heel duidelijk en goed als je je houdt aan vooruitgestelde regels, dus afmetingen van je handbagage, 1-stuk handbagage enz.(let op, ze maken probleem als ze zien dat je een kleine handtasje nog hebt, wordt gezien als 2 stuk handbagage)…
Hoi M82, dat is dus wat ik ook al aangaf, de 1 is uitermate tevreden, de ander heeft een teleurstellende ervaring achter de rug.
Ik was dik tevreden over Wizzair.
Als je met Wizzair vliegt en je stelt eisen moet je gewoon met de KLM gaan vliegen, ben je een veelvoud kwijt maar mag je wat mij betreft eisen stellen.
Het vliegtuig was goed verzorgd, het personeel goed verzorgd en vriendelijk, wat wil je nog meer voor zo’n prijs?
Klopt, ik ben dit jaar al 6x met Wizzair gevlogen, is een perfecte maatschappij in mijn ogen, boekt er online, kunt met bankoverschrijving betalen, binnenkort weer met hun naar Debrecen in Hongarije voor totaal 10 euro. reis dan wel met kleine handbagage alleen, zonder poespas, wat heb je ook nodig voor een 3-4 daagse trip aan kleding, niet veel dus :), Je krijgt dan wel geen eten gratis aan boord, en ook geen drank, wil je dat? betaal dan een paar euro in het vliegtuig of vlieg KLM waar je geen tickets vind onder de 100 euro kunt vinden, mar je krijgt dan wel de drank en eten gratis…wat op korte vluchten ook wel tegenvalt hoorde ik, blijft meestal beperkt tot broodje en sapje bij KLM ![]()