Ervaringen met verschillende talencursussen

Hallo,

Het lijkt mij leuk om in de zomervakantie een talencurus in Italie te doen, maar tijdens het zoeken kwam ik vele organisaties tegen met verschillende prijzen.
Ik wil daarom graag weten wat de ervaring van jullie is met een organisatie.

Alvast bedankt

Hoi FG! :slight_smile:

Ik ga zaterdag 4 maart aanstaande voor 4 weken naar Bologna en Siena toe (in die volgorde) om een taalcursus te volgen (twee weken naar Bologna, daarna twee weken naar Siena). Dat heb ik geregeld bij de organisatie Tricolore, een organisatie die mij tot nu toe erg bevalt :). Het is een wat kleine organisatie (stuk of 6 / 7 werknemers oid), maar ze regelen alles voor je, staan altijd klaar voor je vragen en bovendien hebben ze een uitgebreid aanbod van buitenlandse scholen (ook in bijvoorbeeld Spanje).

Tricolore fungeert als het ware als de tussenpersoon tussen jou en de buitenlandse school. Jij schrijft je bij Tricolore in, en zij zorgen dan dat alles goed komt met de school in Italie. Bovendien geven ze je ook als je in het buitenland bent nog ondersteuning.

De mensen bij Tricolore zijn superaardig, hebben zelf allemaal gereisd en hebben bovendien zelf de scholen gecheckt die in hun folder staan. Vooral de kleinschaligheid van hun organisatie zorgt ervoor dat je je niet als ‘weer een klant’ voelt.

Ik lijk nu wel een verkoper oid, maar ik ben dan ook erg enthousiast over zowel Tricolore als mijn ‘taalcursusreis’. :stuck_out_tongue:

Check: http://www.tricolore.nl/