Ervaringen gezocht met Tricolore in Zuid-Frankrijk

Hey!

Dit jaar ga ik twee weken een taalcursus volgen van de organisatie Tricolore in Zuid-Frankrijk. Ik heb er wel al heel veel zin in, maar weet nog niet precies wat ik kan verwachten. Ik ben op zoek naar ervaringen van andere mensen die een taalcursus in Frankrijk hebben gevolgd bij Tricolore of welke organisatie dan ook. Waar zat je precies, hoe was het, wat viel je tegen e.d.

Alvast bedankt!

heey, :rolleyes:
ik wil deze zomer ook naar frankrijk om frans te leren. waarschijnlijk naar antibes voor een jongerencursus, en naar welke stad ga jij?
doei!

Hee,
Ik weet niet wanneer jullie gaan of dat jullie al geweest zijn op talencursus? Maar ik wil in elk geval ook een jongerencursus gaan volgen in Antibes voor 2 weken deze zomer. Als één van jullie al geweest is, heb ik de vraag: was het leuk? En als jullie allebei ook nog niet geweest zijn, in welke weken gaan jullie dan?
Liefs,X

Sanne: zo’n cursus, speciaal voor jongeren, is natuurlijk altijd leuk !!!
Dus doen doen doen !! ;-))) heb je nooit spijt van.

Tricolore ken ik niet, maar mijn broer zit nu in Frankrijk… Proberen om de taal te leren hehe je kent het wel. Ik weet niet waar jullie heen willen maar hij zit in Nice. Lijkt me erg zwaar… hij heb het geregeld via http://nice.fransecursussen-in-frankrijk.com Hij komt volgende week thuis, dan hoor ik hoe hij het gehad heeft, maar daar maak ik me niet druk om.
Mzl Jroen

? wat is dat voor reactie:paranoid:

Hee,

Oke, ik heb dus afgelopen zomer een taalcursus in Antibes, France gevolgd! Het was echt fantastisch! Heel veel nieuwe mensen ontmoet, waar ik nu nog steeds mee omga… Was wel de enige Nederlander:paranoid: Maar dat heeft er wel voor gezorgd dat mijn Frans/Engels een stuk beter is geworden! Ik kan het echt iedereen aanraden! Ik heb nu zelfs nog steeds contact met de mensen die ik daar ontmoet heb, en binnenkort gaan we met de hele groep naar Praag:teeth:

Ik zit nu via Tricolore in Nice. Meer mensen in Nice op dit moment?
Gr. Laurens