Hallo,
Ik ben Laurens en ik ben momenteel in Nice. Ik ga een maand een taalcursus volgen via tricolore bij taalschool France Langue.
Zijn er toevallig meer landgenoten in Nice? Bijvoorbeeld studenten, backpackers of andere jongeren?
Het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten die hier ook studeren of rondtrekken!
Groet,
Laurens
Hallo Laurens,
Mag ik je vragen hoe het je bevalt op je taalreis in Nice?
Ik ga namelijk in juli ook via Tricolore naar hetzelfde taalinstituut en ben reuze benieuwd naar hoe dit zal zijn!
Hallo Laurens,
Mag ik je vragen hoe het je bevalt op je taalreis in Nice?
Ik ga namelijk in juli ook via Tricolore naar hetzelfde taalinstituut en ben reuze benieuwd naar hoe dit zal zijn!
Ik heb het hier geweldig naar mijn zin! Mijn Frans gaat echt vooruit. Dat komt ook omdat ik in een gastgezin zit. De lessen zijn goed en er zijn veel verschillende studenten. Ik kan het iedereen aanraden!
Het weer is hier trouwens ook geweldig!(in de zomer wel bloedheet denk ik!)
Bedankt voor je reactie!
Ik heb er superveel zin in, en waarschijnlijk zal t dan ook wel erg warm zijn, maar ik mag toch hopen dat ze airco hebben in de scholen?
Ik ben ook erg benieuwd naar mijn gastgezin, maar dat van jou bevalt goed, begrijp ik?
Het is namelijk ook de eerste keer dat ik alleen op reis ga, vind het reuze spannend!
Haha jazeker hebben ze airconditioning!
Wat grappig, voor mij is het ook de eerste keer dat ik alleen op reis ben, vond het super eng eerlijk gezegd! De eerste week moest ik wat wennen aan het op mezelf aangewezen zijn zegmaar, maar je maakt hier snel vrienden dus je hoeft je niet alleen te voelen!
Ik denk dat het een goeie ervaring is als je nog nooit alleen op reis bent geweest!